اقتصاد و بیمه- مجمع ایران تایر با حضور اکثریت سهامداران در هتل المپیک در حال برگزاری است. شركت توليدي ايران تاير، در سال رشد توليد و مهار تورم، با تكيه بر دانش فني جديد جذب شده ، توان جوانان نخبه كشور و پشتكار مديران و كاركنان خود، كارخانه دوم خود را در مهدي شهر سمنان با […]

اقتصاد و بیمه- مجمع ایران تایر با حضور اکثریت سهامداران در هتل المپیک در حال برگزاری است.

شركت توليدي ايران تاير، در سال رشد توليد و مهار تورم، با تكيه بر دانش فني جديد جذب شده ، توان جوانان نخبه كشور و پشتكار مديران و كاركنان خود، كارخانه دوم خود را در مهدي شهر سمنان با ظرفيتي قريب ۵۰ هزار تن طرح ريزي و با بهترين تجهيزات و تكنولوژي صنعت تاير طراحي و اجرا مي نمايد .اين امر در پي استقبال مصرف كنندگان و شركتهاي خودرو ساز داخلي از سطح كيفي مناسب محصولات  ايران تاير و همچنين اهداف توسعه اي اين شركت در بازار كشور و بازارهاي بين المللي به وقوع پيوست .
با اجراي اين پروژه، پيش بيني مي گردد اين شركت در سال هاي آتي مي تواند به رتبه سوم كشور و سهم بازار ۳۰ درصدي دست يافته وضمن رفع نياز به واردات تايرهاي سواري و تجاري، سبب بهبود عرضه محصولات مورد نياز ناوگان حمل مسافر و بار كشور گردد.


در حال حاضر و در فاز اول ، با عنايت به نياز شركت به توسعه فرايند هاي توليد آميزه لاستيكي و اجزاي نيم ساخته ، زير ساخت و تجهيزات مورد نياز از بهترين منابع تامين كننده ماشين آلات تهيه و در فاز دوم فرايند هاي مونتاژ و پخت اين شركت راه اندازي خواهد شد.
همچنين همزمان با افتتاح خطوط توليد اين شركت ، تركيب محصول ، جايگاه رقابتي و سودآوري ايران تاير نيز بهبود خواهد يافت .
پس از آزاد سازي صادرات ، شركت توليدي ايران تاير موفق گرديد در طي مدت شش ماه به بازارهاي كشورهاي همسايه و برخي كشور هاي آسياي ميانه نفوذ و شبكه نمايندگي خود را در اين كشور ها توسعه بخشد . برخي از اين كشورها عبارتند از :


۱- آذربايجان
۲- ارمنستان
۳- تركمنستان
۴- افغانستان
۵- پاكستان
۶- عراق
۷- سوريه
همچنين با هدف نفوذ در بازارهاي فدراتيو روسيه، ازبكستان، تاجيكستان، يمن و اروپاي شرقي ، برنامه هاي بازاريابي بين المللي شركت در حال اجرا است. اميد است در سايه اين امر شاهد رشد و بهبود سبد محصولات، سطح كيفي محصولات و ارتقاي برند ايران تاير باشيم .

 

«گزارش تکمیلی بزودی در پایگاه خبری و نشریه»