یازدهمین برنامه بازدید خانواده های کارکنان از خط تولید ذوب آهن
یازدهمین برنامه بازدید خانواده های کارکنان از خط تولید ذوب آهن

اقتصاد و بیمه- یازدهمین برنامه بازدید خانواده های کارکنان از خط تولید در سال جاری به منظور آشنایی بیشتر خانواده‌ها با شرایط کار و تلاش در این مجتمع بزرگ صنعتی و تعامل بیشتر با خانواده بزرگ ذوب آهن ، همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و تهیه عکس یادگاری در میدان آهن با […]

اقتصاد و بیمه- یازدهمین برنامه بازدید خانواده های کارکنان از خط تولید در سال جاری به منظور آشنایی بیشتر خانواده‌ها با شرایط کار و تلاش در این مجتمع بزرگ صنعتی و تعامل بیشتر با خانواده بزرگ ذوب آهن ، همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و تهیه عکس یادگاری در میدان آهن با حضور ۱۰۵ خانواده به تعداد ۳۷۰ نفر و همچنین جمعی از  مسئولین شرکت  برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، حمید جلالی از مدیریت اتوماسیون و ارتباطات گفت :دختر من با وجود اینکه ۵ سال بیشتر ندارد اما مدام در خصوص محل کار و شغل من سوال می کرد و بسیار خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا از نزدیک با شغل من آشنا شود .
وی افزود : من به ذوب آهنی بودن خودم همواره افتخار می کردم و خرسندم که توانستم این افتخار را در برنامه بازدید از کارخانه ، با خانواده ام به اشتراک بگذارم .
محمد کاظم سرابی شاغل در مدیریت خرید تجهیزات گفت : این برنامه ، آغاز بسیار متنوعی در میدان آهن داشت و پس از آن نیز برنامه های ویژه برای کودکان ابتکار بسیار خوبی بود که باعث شد کل بازدید برای بچه های کم سن و سال نیز شاد باشد .
وی افزود : خانواده من همواره منتظر حضور در ذوب آهن و دیدن این مجتمع عظیم صنعتی از نزدیک بودند و از این برنامه استقبال کردند . دخترم که ۷ سال دارد می گوید دوست دارد یک ذوب آهنی شود.
محسن عرب از مدیریت آگلومراسیون ، برنامه بازدید از کارخانه را بسیار شاد و متنوع توصیف کرد و گفت : اگر بتوان شرایطی فراهم کرد که کارکنان با سابقه کاری نزدیک به هم دعوت شوند ، امکان ایجاد رفاقت و آشنایی بیشتر بین همکاران نیز فراهم می شود .
وی افزود: خانواده ام دوست داشتند با ذوب آهن اصفهان بیشتر آشنا شوند و حتی محل کار و میزکارم را هم ببینند . امیدوارم برنامه های مشابه بازدید از کارخانه برای خانواده ها طراحی شود که قطعاً بر رضایت کارکنان اثر بسیاری دارد.
احسان علیرضایی از مدیریت فولادسازی گفت: من و خانواده ام بسیار دوست داشتیم که در این برنامه شرکت کنیم اما هر بار مشکلی پیش آمد و امکان آن فراهم نمی شد تا اینکه پیگیری دست اندرکاران این برنامه باعث شد بتوانیم حضور پیدا کنیم و لذا باید از این پیگیری و جدیت آنها در کار، قدردانی کنم .
وی افزود : برنامه بسیار عالی بود و به خوبی آیتم های مختلف بر ای سنین مختلف در نظر گرفته شد تا همه اعضاء خانواده لذت ببرند
علیرضا سرمدی از مدیریت کوره بلند گفت:  بازدید خانواده ها از محیط کارخانه و شرایط کاری ما، سبب ایجاد همدلی بیشتر و ارتقاء انگیزه در بین کارکنان می شود.
وی ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران این برنامه گفت : اجرای این برنامه اگر هر چند سال تکرار شود بسیار تاثیر ماندگارتری دارد .
احمد امیری از مدیریت انرژی و بهینه سازی سوخت گفت : بازدید از کارخانه و آشنایی با فرایند تولید فولاد برای همه اعضای خانواده بسیار لذت بخش و برای قشر جوان بسیار آموزنده است .
وی افزود :اگر خانواده همکاران بر اساس محل کار همسر ، بتوانند از آن قسمت بازدید تخصصی داشته باشند بسیار خوب است .
لازم به ذکر است بر اساس نظر سنجی انجام شده ، این بازدید با رضایت حدود ۸۸درصدی همراه بود.همچنین از بین شــرکت کنندگان در نظر سنجی مربوطه ده نفر به قید قرعه انتخاب شدند که از یکشنبه ۱۸تیرماه با مراجعه به مدیریت روابط عمومی ، سرپرســتی امور فرهنگی و تشریفات (تلفن : ۴۹۴۴) می توانند هدایای خود را دریافت کنند.
اسامی منتخبین :
میثم امینی ۷۰۳۸۸۰۱ – محسن سلیمیان ۴۸۰۴۰۸ -سید جواد مغیث ۷۰۴۰۶۱۹- محمد عطائی ۱۶۷۰۰۴۲ – مهدی صالحی ۴۴۵۳۷۲ – عباس خدابخشی ۴۶۷۹۳۹- علی چوپانی ۷۰۲۰۳۸۶ – سعید خدادادی ۴۸۰۴۹۰- محسن صالحی ۴۰۵۰۸۶ -حسن شریفیان ۷۰۲۰۰۸۱