گفتگو با مرتضی باشی،سخنگوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس
گفتگو با مرتضی باشی،سخنگوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس

آقای باشی ، با توجه به فعالیت شورا و تشکیل واحد روابط عمومی ، برنامه این دپارتمان برای پوشش فعالیت های شورا چه خواهد بود ؟ با حضور شما و آقای موسوی کاوردی به عنوان مشاور رییس شورای راهبردی، ایا برنامه مدونی برای روابط عمومی طراحی و اجرا می شود ؟ آیا کماکان شاهد انفعال […]

آقای باشی ، با توجه به فعالیت شورا و تشکیل واحد روابط عمومی ، برنامه این دپارتمان برای پوشش فعالیت های شورا چه خواهد بود ؟ با حضور شما و آقای موسوی کاوردی به عنوان مشاور رییس شورای راهبردی، ایا برنامه مدونی برای روابط عمومی طراحی و اجرا می شود ؟ آیا کماکان شاهد انفعال در اطلاع رسانی خدمات شورا در سطح منطقه خواهیم بود ؟ آیا خدمات قبلی شورا هم بررسی و اطلاع رسانی می شود ؟ آیا مردم منطقه و مسئولین می توانند با تنوع خدمات شورا آشنا بشوند ؟ تعامل شورا با سازمان های مردم نهاد و فعالان زیست محیطی به چه صورت خواهد بود ؟ خیلی از شرکت ها مانند جم و پردیس به صورت اختصاصی در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعالیت دارند آیا این فعالیت ها در شورا ساماندهی می شوند ؟
اخباری از اختلاف میان اعضا شورا به گوش می رسد ، این اختلافات باعث تکروی شرکت ها در حوزه مسئولیت اجتماعی شده است؟ این همپوشانی فعالیت ها زیان ده نخواهد بود ؟
آیا منتظر برگزاری نمایشگاه حمایت از صنایع داخلی استان بوشهر و شهر عسلویه باشیم ؟
یک گفتگوی متفاوت……

https://www.instagram.com/tv/CTczyHRlZm6/?utm_medium=copy_link