گشایش سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر سیرجان
گشایش سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر سیرجان

اقتصاد و بیمه- سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر با حضور بیش از ۱۰۰ ناشر برتر کشوری در ۲ حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گشایش یافت. این نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف ویژه عموم مردم به همت شرکت گل‌گهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری شهرستان سیرجان راه‌اندازی شده است. همچنین در کنار این نمایشگاه که […]

اقتصاد و بیمه- سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر با حضور بیش از ۱۰۰ ناشر برتر کشوری در ۲ حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گشایش یافت.

این نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف ویژه عموم مردم به همت شرکت گل‌گهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری شهرستان سیرجان راه‌اندازی شده است.

همچنین در کنار این نمایشگاه که از چهارشنبه ۱۷ آبان ماه به مدت ۵ روز در مجموعه ورزشی امام علی (ع) سیرجان دایر است، نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه گل‌گهر نیز به منظور ارائه آخرین دستاورد‌های ایفای مسئولیت‌های اجتماعی منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر با همکاری برخی شرکت‌های این منطقه برپا خواهد بود.

امام جمعه و فرماندار سیرجان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، رئیس سازمان صنعت و معدن استان کرمان، مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در افتتاحیه این نمایشاه حضور داشتند.

گشایش سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر سیرجان