گام بلند ذوب آهن اصفهان در مسیر صنعت سبز
گام بلند ذوب آهن اصفهان در مسیر صنعت سبز

اقتصاد و بیمه- مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: ابن شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، انجام پروژه‌های زیست‌محیطی را در اولویت قرار داده است و با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان، به زودی شاهد نتایج بسیار خوب در این زمینه خواهیم بود. مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: ابن شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، انجام […]

اقتصاد و بیمه- مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: ابن شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، انجام پروژه‌های زیست‌محیطی را در اولویت قرار داده است و با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان، به زودی شاهد نتایج بسیار خوب در این زمینه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: ابن شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، انجام پروژه‌های زیست‌محیطی را در اولویت قرار داده است و با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان، به زودی شاهد نتایج بسیار خوب در این زمینه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «اقتصاد و بیمه» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، در نشست مسئولان این شرکت با شرکت‌های دانش‌بنیان که روز چهارشنبه هفتم تیر ماه در سالن جلسات دفتر مدیرعامل ذوب آهن با حضور حسین رجایی، نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولانی از شبکه تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: تجربیات گذشته نشان می‌دهد که انجام پروژه‌های زیست‌محیطی با اتکا بر دانش داخلی و توان شرکت‌های دانش‌بنیان امکان‌پذیر است.

وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی که بیش از ۵۵ سال تجربه در صنعت فولاد کشور دارد، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، انجام پروژه‌های زیست‌محیطی را در اولویت قرار داده است و با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان، به زودی شاهد نتایج بسیار خوب در این زمینه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان مطرح کرد: در این راستا بر اساس مذاکرات صورت گرفته، معاونت محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، به زودی برای انعقاد تفاهم‌نامه جهت همکاری ذوب آهن با شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های زیست‌محیطی در این مجتمع عظیم صنعتی حضور می‌یابد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بیان کرد: امیدواریم این همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه اصلاح غبارگیرها و سیستم فیلتراسیون ذوب آهن اصفهان، نتایج ملموسی در پی داشته باشد.

رجایی ابراز امیدواری کرد که با انجام اقدامات لازم توسط ذوب آهن اصفهان و به ویژه از طریق همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، رضایت مردم منطقه از وضعیت زیست‌محیطی این شرکت حاصل شود.

مهدی بهرامی، معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت ذوب آهن اصفهان نیز در این نشست عنوان کرد: در برنامه جامع زیست‌محیطی ذوب آهن اصفهان، ۳۸ محور در چهار سطح اولویت‌بندی شده است که اقدامات برخی محورها انجام شده و مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است؛ برخی محورها نیز در انتظار تایید این سازمان و مابقی نیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: امیدواریم از طریق مشارکت با شرکت‌های دانش‌‎بنیان، بتوانیم مشکلات فناورانه پروژه‌های زیست‌محیطی را حل کنیم و از دانش روز در این زمینه بهره‌مند شویم.