کاشت نهال درخت به مناسبت روز درختکاری توسط مدیران و کارکنان هلدینگ صباانرژی
کاشت نهال درخت به مناسبت روز درختکاری توسط مدیران و کارکنان هلدینگ صباانرژی

اقتصاد و بیمه- مدیران و کارکنان شرکت سرمایه ‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز درختکاری در راستای مسئولیت ‌پذیری خود در برابر محیط زیست در مراسم درختکاری حضور یافتند. مدیران و کارکنان شرکت سرمایه ‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز درختکاری در راستای مسئولیت ‌پذیری خود در برابر محیط زیست در مراسم درختکاری […]

اقتصاد و بیمه- مدیران و کارکنان شرکت سرمایه ‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز درختکاری در راستای مسئولیت ‌پذیری خود در برابر محیط زیست در مراسم درختکاری حضور یافتند.

مدیران و کارکنان شرکت سرمایه ‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز درختکاری در راستای مسئولیت ‌پذیری خود در برابر محیط زیست در مراسم درختکاری حضور یافتند.

 کاشت نهال درخت به مناسبت روز درختکاری توسط مدیران و کارکنان هلدینگ صباانرژی

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) بعد از ظهر امروز (سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲) مدیران و کارکنان هلدینگ صباانرژی در راستای مسئولیت پذیری خود در برابر محیط زیست نسبت به کاشت چندین نهال در فضای سبز تعیین شده توسط شهرداری اهتمام ورزیدند.

رهبر معظم انقلاب امروز در مراسم روز درختکاری بعد از کاشت ۳ اصله درخت، یادآور شدند که اهتمام اسلام بر ارتباط انسان با طبیعت و همچنین مراقبت از طبیعت است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنان خود کاشت درخت را یک سرمایه‌گذاری باصرفه و پرسود خواندند و افزودند: درخت دارای ثمرات زیادی همچون افزایش اکسیژن هوا و مقابله با آلاینده‌ها است، بنابراین یک سرمایه‌گذاری پرسود است به‌خصوص در شرایط زندگی ماشینی امروز که متاسفانه آلاینده‌ها افزایش پیدا کرده‌اند.