کاشت درختان مثمر و نخل در پتروشیمی فارابی
کاشت درختان مثمر و نخل در پتروشیمی فارابی

🔹️به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فارابی همزمان با روز درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی مهندس علی تنوره سرپرست و جمعی از مدیران، روسا و کارکنان در آئین کاشت درختان مثمر و نخل در این مجتمع، شرکت نمودند. 🔹️علی تنوره در حاشیه این مراسم با تاکید بر اهمیت فضای […]

🔹️به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فارابی همزمان با روز درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی مهندس علی تنوره سرپرست و جمعی از مدیران، روسا و کارکنان در آئین کاشت درختان مثمر و نخل در این مجتمع، شرکت نمودند.
🔹️علی تنوره در حاشیه این مراسم با تاکید بر اهمیت فضای سبز و درختان خصوصا در مناطق صنعتی گفت: با توجه به وجود شرایط محیطی خاص در صنعت پتروشیمی می بایست تمام تلاش خود را در جهت توسعه فضای سبز و ترویج درختکاری در راستای حفظ سلامت محیط و پرسنل بکار ببندیم.
🔹️ایشان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در پتروشیمی فارابی در جهت توسعه فضای سبز افزود: طی چند سال اخیر تلاش‌های خوبی در جهت افزایش سرانه فضای سبز و همچنین کاشت درختان مثمر و خصوصا درخت نخل انجام شده است که از مهمترین آنها می توان به پاکسازی و کاشت نهال و ایجاد فضای سبز در محوطه بیرونی مجتمع و در مساحتی حدود ۴ هکتار اشاره کرد.
روابط عمومی پتروشیمی فارابی

کاشت درختان مثمر و نخل در پتروشیمی فارابی