کارگران محرک توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور هستند
کارگران محرک توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور هستند

دکتر ذوقی: کارگران محرک توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور هستند

اقتصاد و بیمه –  دکتر ذوقی: کارگران محرک توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور هستند

 

🔶 به گزارش روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، دکتر مهدی ذوقی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با انتشار پیامی، فرارسیدن روز جهانی کارگر را به همکاران خدوم و زحمتکش مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی و جامعه کارگری کشور تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
🔶 حضرت علی(ع) عرقِ جبین می‌ریخت و در کشتزار کار می‌کرد تا کارگران برخود ببالند که رهبر آزاده شان نیز بر کارگری افتخار می‌کرد.
روز جهانی کارگر گرامی باد
🔶 بوسه‌ی پیامبر بر دست کارگر، یک تعارف نیست بلکه تعلیم است.
رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)

🔶 دکتر مهدی ذوقی مدیر عامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی همزمان با فرارسیدن روز جهانی کارگر، این روز را روز تجلیل از خدمات ارزنده همکارانی دانست که به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی شرکت و جامعه هستند. کارگران در اجتماع و کشور نقش به سزایی داشته و از شریف ترین طبقه اجتماع هستند و بدون شک، کار و تلاش کارگران عزیز است که چرخ‌های اقتصادی، توسعه و پیشرفت کشور را به حرکت درمی‌آورد.
🔶اینجانب این روز مهم و برجسته را به خانواده بزرگ ایرانگردی و جهانگردی در سراسر کشور، به ویژه همکاران فعال در عرصه هتلداری و گردشگری صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و از پروردگار متعال تندرستی و آرامش را برای این عزیزان خواستارم.