پیام مهندس علی تنوره سرپرست شرکت پتروشیمی فارابی درحمایت از مردم شریف غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سوریه
پیام مهندس علی تنوره سرپرست شرکت پتروشیمی فارابی درحمایت از مردم شریف غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سوریه

اقتصاد و بیمه- مهندس علی تنوره سرپرست شرکت پتروشیمی فارابی درحمایت از مردم شریف غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سوریه و دعوت به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام صادر نمود. متن پیان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم «روز قدس» روز تجلی وحدت و همدلی در حمایت از مردم […]

اقتصاد و بیمه- مهندس علی تنوره سرپرست شرکت پتروشیمی فارابی درحمایت از مردم شریف غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سوریه و دعوت به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام صادر نمود.

پیام مهندس علی تنوره سرپرست شرکت پتروشیمی فارابی

متن پیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز قدس» روز تجلی وحدت و همدلی در حمایت از مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و همنوایی جهانی با پاره تن اسلام است.

روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خونهای به ناحق ریخته مردم مظلوم و بی دفاع و کودکان معصوم غزه به دست رژیم قسی القلب صهیونیستی است.

اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم در روز قدس، این میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فراهم آمده است، اینجانب همراه با خانواده بزرگ پتروشیمی فارابی و هم سو با دیگر اقشار مردم انقلابی ایران ضمن محکومیت جنایت تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران، با مشتی گره کرده در روز جهانی قدس فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهیم.

به امید برپایی نماز جماعت در مسجدالاقصی

علی تنوره

سرپرست شرکت پتروشیمی فارابی