پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در محکومیت اقدام جنایتکارانه اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق
پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در محکومیت اقدام جنایتکارانه اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق

اقتصاد و بیمه-مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در محکومیت اقدام جنایتکارانه اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پیامی به شرح زیر صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم وَ الَّذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ‌اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقًا حَسَنًا یک بار دیگر، دست جنایت رژیم جنایتکار اسراییل از آستین صهیونیسم درآمد و تنی چند […]

اقتصاد و بیمه-مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در محکومیت اقدام جنایتکارانه اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پیامی به شرح زیر صادر کرد:

پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در محکومیت اقدام جنایتکارانه اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ‌اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقًا حَسَنًا

یک بار دیگر، دست جنایت رژیم جنایتکار اسراییل از آستین صهیونیسم درآمد و تنی چند از بهترین یاران رهبری و نظام را از ملت ایران اسلامی گرفت. شهادت غم‌انگیز و غرورآفرین سرداران رشید مدافع حرم، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آنان در روز شهادت مولای متقیان و شب‌های قدر، قطعا مهر پایان حیات منحوص این رژیم خواهد بود.

رژیم جعلی و موقت صهینویستی که از ابتدا با جنایت ماهیت پلید خود را آغاز کرد هم اکنون در بحران‌های پیش آمده غرق خون‌های ریخته شده توسط جنایات خود است. همانطور که رهبر فرزانه انقلاب در پیام خود در ابتدای سال جاری فرمودند: “رژیم صهیونیستی نه فقط در حفاظت از خود دچار بحران است بلکه در بیرون آمدن از بحران هم دچار بحران است” رژیم صهیونیستی برای بقای حیات منحوص خود در بحرانی ترین شرایط قرار گرفته است.

انتقام سخت ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حیات منحوص رژیم جنایتکار را به باریک ترین شریان خود خواهد رساند، اطمینان داریم حکیمانه ترین و محکم‌ترین تصمیم برای انتقام خون پاک شهدای این جنایت و تعرض به منافع جمهوری اسلامی ایران اتخاذ خواهد شد.

اینجانب شهادت پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعان حرم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و خانواده معزز شهدا تسلیت می‌گویم و پیروزی روزافزون جبهه مقاومت را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

علیرضا زمان‌پور
مدیرعامل هلدینگ صباانرژی