پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت روز جهانی قدس
پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت روز جهانی قدس

اقتصاد و بیمه- مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت روز جهانی قدس ضمن دعوت برای حضور حداکثری ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس، پیامی به شرح زیر صادر کرد: روز جهانی قدس میراث معنوی و عظیم امام راحل رحمت الله علیه است، میراثی که امروز درسال‌های آغازین قرن جدید، بیش از هر زمانی، اثرات تعیین‌کننده‌اش […]

اقتصاد و بیمه- مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت روز جهانی قدس ضمن دعوت برای حضور حداکثری ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت روز جهانی قدس

روز جهانی قدس میراث معنوی و عظیم امام راحل رحمت الله علیه است، میراثی که امروز درسال‌های آغازین قرن جدید، بیش از هر زمانی، اثرات تعیین‌کننده‌اش قابل مشاهده است. روز جهانی قدس رمز پیروزی جهان اسلام در برابر زیاده‌خواهی، ستم تمام‌عیار و نژادپرستی عیان صهیونیسم است. پیروزی‌های خیره‌کننده جبهه مقاومت در سال های اخیر به خصوص حماسه طوفان الاقصی، ریشه در باورهای ملتی دارد که روز قدس را به عنوان مناسبتی مهم و انقلابی در تقویم سالانه خود گنجانده است. دفاع از ملت های آزاده جهان جهاد خالصانه ملتی است که انقلاب خود را انقلاب مستعضعفان خواند و تلاش کرد در همه جای دنیا از جمله فلسطین دستگیر مظلومان باشد. پشتیبانی همه جانبه مردم انقلابی و نظام جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت، باعث کینه عمیق جبهه باطل شده و به این دلیل تلاش دارند به زعم خود به شجره تناور جمهوری اسلامی آسیب بزنند و با ترورهای کور از رشادت‌های سربازان دلاور انتقام بگیرند اما عملیات تروریستی آن‌ها همواره باعث قوی‌تر شدن ملت و نظام ما شده و ملت را در دفاع از آرمان‌های انقلاب مصمم‌تر کرده است. حضور پرشور مردم ایران و مردم آزاده جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس نه تنها حامی مقاومت اسلامی در مبارزه با رژیم اشغالگر است، بلکه صدای رسای مظلومینی است که سال‌ها مورد اشغالگری و ستم قرار گرفته اند. اینجانب به نوبه خود دعوت میکنم از ملت شریف و استوار ایران با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس حمایت حداکثری خود از مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند. همچنین اینجانب روز رهایی‌بخش مظلومان جهان را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال نتایج خیره‌کننده بیشتری را برای آزادی مظلومان جهان و توفیق روزافزون جبهه مقاومت مسئلت می‌کنم.

علیرضا زمان‌پور
مدیرعامل هلدینگ صباانرژی