پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت

ملی شدن صنعت نفت، یکی از رویاهای بزرگ ملت ایران بود که در سایه حمایت بزرگانی چون آیت‌الله کاشانی بر تارک تاریخ ایران نشست و دست اجانب از ثروت خدادادی قطع شد. به گزارش اقتصاد و بیمه، علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت، پیامی به شرح زیر صادر کرد: ملی […]

ملی شدن صنعت نفت، یکی از رویاهای بزرگ ملت ایران بود که در سایه حمایت بزرگانی چون آیت‌الله کاشانی بر تارک تاریخ ایران نشست و دست اجانب از ثروت خدادادی قطع شد.

پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت

به گزارش اقتصاد و بیمه، علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

ملی شدن صنعت نفت، یکی از رویاهای بزرگ ملت ایران بود که در سایه حمایت بزرگانی چون آیت‌الله کاشانی بر تارک تاریخ ایران نشست و دست اجانب از ثروت خدادادی قطع شد. بررسی تاریخ رویدادهای نهضت ملی شدن صنعت نفت ثابت می‌کند جبهه استکبار در تامین منافع خود از هیچ ظلم و ستمی به ملت‌ها به خصوص ملت غیور ایران دریغ نکرده و درسی که امروز ما می‌بایست سرلوحه اهداف خود قرار بدهیم این است که در راستای حفظ منافع ملت شریف ایران اسلامی در برابر مستکبرین از تمام ظرفیت‌های داخلی و ملی بهره‌برداری کنیم چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز از دهه‌های گذشته در خصوص بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی دائما این مهم را به مسئولین و مردم خاطرنشان می‌کردند. در هلدینگ صباانرژی مواردی را تجربه کردیم که در آن بهره‌مندی از توان داخلی نه تنها مشکلات تولید را مرتفع ساختند بلکه مانع خروج ارز و افزایش بهره‌وری را در پیش داشتند که بومی‌سازی کلدباکس شرکت پتروشیمی جم یکی از آن موارد است. در واقع نهضت ملی شدن صنعت نفت در مسیر امروز خود در مبارزه با تحریم‌های ظالمانه جهان استکبار باید به نهضت بومی‌سازی صنعت نفت ارتقا یابد. در این مسیر، افتخارات بی‌نظیری به دست آمده که برخی از آن در مجموعه صباانرژی و در شرکت‌های پتروشیمی جم، پتروشیمی جم پیلن، پتروشیمی مسجدسلیمان، لوله‌سازی اهواز، فولاد اکسین خوزستان در حوزه تولید گریدهای مختلف و ارائه خدمات منحصر به فرد در صنعت انتقال نفت رخ داده است. اینجانب ضمن تبریک روز ملی صنعت نفت به خانواده بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه کارگران، مهندسان، کارمندان و مدیران این صنعت قدردانی می‌کنم و امیدوارم در سال‌ آینده شاهد شکوفایی هرچه وسیع‌تر صنایع ملی میهن عزیزمان در قطع هرگونه وابستگی به بیگانگان باشیم.