پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت عید نوروز
پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت عید نوروز

اقتصاد و بیمه- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید هجری شمسی پیامی صادر کرد. مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید هجری شمسی پیامی به شرح زیر صادر کرد: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ […]

اقتصاد و بیمه- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید هجری شمسی پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت عید نوروز

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید هجری شمسی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز آغاز بهار طبیعت و پایانی برای زمستان است، شروع فصل بهار نعمت بی‌نظیر خداوند تبارک و تعالی است که الهامگر حیات دوباره است. بهار پیش‌روی ما به بهار فطرت یعنی ماه مبارک رمضان مزین شده است، تقارن بهار طبیعت و بهار فطرت یاد آور این نکته است که خداوند طبیعت انسان را به فطرت خویش آراسته است. در واقع این حضور فطرت الهی در وجود انسان است که باعث شده است خداوند در کلام خود در قرآن انسان را اشرف مخلوقات خود بنامد. در جای جای کلام خداوند در قرآن به این نکته اشاره شده است که هر چه خداوند در طبیعت خلق کرده است برای کمال اشرف مخلوقات خلق کرده است، لذا باید توجه داشت که فطرتی که خداوند به وسیله روح خود در انسان دمیده است “وَ نَفَخت‌ُ فِیه‌ِ مِن‌ رُوحِی‌” (آیه ۷۲ سوره مبارکه ص) آن گوهر گران‌بها است که باعث شده انسان خلیفه خداوند بر زمین نامگذاری شود “إِنِّی جَاعِلٌ فِی الْأَرْضِ خَلِیفَةً” (آیه ۳۰ سوره مبارکه بقره). تقارن بهار طبیعت و بهار فطرت فرصتی است تا فطرت‌ها همچون طبیعت بار دیگر شکوفا شوند. اینجانب تلاقی این دو بهار را به مردم شریف ایران اسلامی و خانواده بزرگ صباانرژی تبریک می‌گویم و از خدای متعال، در ساحت فردی، سلامتی فطرت و طبیعت  و در ساحت ملی، شکوفایی اقتصادی و سرافرازی بین المللی را مسئلت می‌کنم.

علیرضا زمان‌پور   مدیرعامل هلدینگ صباانرژی