پیام تبریک مسعود حسنی به مناسبت روز صنعت پتروشیمی
پیام تبریک مسعود حسنی به مناسبت روز صنعت پتروشیمی

مهندس مسعود حسنی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس با صدور پیامی روز صنعت پتروشیمی را تبریک گفت

اقتصاد و بیمه – مهندس مسعود حسنی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس با صدور پیامی روز صنعت پتروشیمی را تبریک گفت. متن پیام تبریک بدین شرح است:
تاریخ معاصر ایران با واژه «نفت» عجین است. از زمان کشف نفت در ایران تا کنون، این ماده معدنی هم خود فراز و فرودها داشته و هم تاریخ ایران را دچار تغییرات و تحولات کرده است؛ اما به هر روی، امروزه مردم ایران خاطره بهتری نسبت به گذشته از نفت دارند و دلیل آن، صنایع موفق پتروشیمی ایران است.
در مسیر رشد و پیشرفت کشور، صنعت پتروشیمی امید اصلی مردم شریف ایران است؛ زیرا می دانند که تمامی ابزار لازم برای تعالی این صنعت مادر و زیربنایی را در اختیار دارند و می توانند به موفقیت کامل در آن امیدوار باشند. فرزندان متخصص آن ها قادر به تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی هستند و شرایط عمومی برای تحقق کامل آرمان ها آماده است.
هشتم دی ماه، روز صنعت پتروشیمی است. روزی که یادآور امید و انتظار از این صنعت است. این روز برای ملت ایران گرامی است؛ زیرا برای نفت و صنایع وابسته به آن، در طول تاریخ جنگیده و مبارزه کرده اند و امروزه نیز، با تمام فشارهای ناشی از تحریم ها، فرزندان برومندشان، چراغ پتروشیمی را روشن نگاه داشته و دنیا را خیره کرده اند. بدون وقفه و با صلابت به پیش تاخته اند تا چنین روزی به مذاق ایران و ایرانی شیرین باشد.
من به عنوان فرزندی از این آب و خاک که اکنون مسئولیت بزرگ پتروشیمی پارس را بر عهده دارم، مفتخرم که با توجه به دستاوردهای باشکوه این شرکت و نیز با توجه به برنامه ها و کارهایی که در حال اجرای آن ها هستیم و نتایج درخشانی که در آینده نزدیک خواهیم داشت، این روز ارزنده را به مردم شریف ایران تبریک بگویم و حامل سلام و درود و تبریک همه همکاران، فعالان، متخصصان و کارگران زحمت کش وخانواده بزرگ پتروشیمی پارس باشم.
با این آرزو که پتروشیمی همان پتروامیدی باشد که همه ما از آن انتظار داریم و با سرعت به تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی باشیم و جشن تکمیل و تکامل را در چنین روزی برگزار کنیم.

مسعود حسنی
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس