پتروفرهنگ با بانک مسکن تفاهم نامه همکاری امضاء کرد
پتروفرهنگ با بانک مسکن تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

هلدینگ پتروفرهنگ در راستای تامین مالی پروژه‌های در دست اجرا با بانک مسکن ایران تفاهم نامه همکاری امضاء کرد. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک مسکن ایران و هلدینگ پتروفرهنگ، به امضای دکتر جواد زارع‌پور مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ و سید عباس […]

هلدینگ پتروفرهنگ در راستای تامین مالی پروژه‌های در دست اجرا با بانک مسکن ایران تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک مسکن ایران و هلدینگ پتروفرهنگ، به امضای دکتر جواد زارع‌پور مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ و سید عباس حسینی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک مسکن ایران رسید.

ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، اعطای تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ریالی و ارزی، انتشار اوراق گام جهت کمک به تامین مالی کوتاه مدت و … برای شرکت و شرکت‌های معرفی شده، از جمله موارد مورد توافق در این تفاهم‌نامه است‌.

دکتر جواد زارع‌پور مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با قدردانی از حمایت بانک مسکن، تاکید کرد: واقعیت امر تداوم این همکاری‌ها گام‌ مهمی برای خدمت به توسعه اقتصادی کشور و جامعه فرهنگیان است.

وی با تاکید بر اینکه برای تکمیل و راه اندازی پروژه‌های در دست اجرای هلدینگ پتروفرهنگ از جمله پتروشیمی دنا و سیراف انرژی نیازمند حمایت همه جانبه مجموعه دولت در بخش‌های مختلف از جمله نظام بانکی هستیم، افزود: در صورت تامین مالی تا پایان سال آینده پتروشیمی دنا و تا پایان سال ۱۴۰۴ نیز پتروشیمی سیراف انرژی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دکتر زارع‌پور این را هم گفت: پتروفرهنگ به عنوان مهمترین هلدینگ زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان برای تنوع در سبد سرمایه گذاری با هدف خلق ثروت و ارزش آفرینی بیش از پیش به سمت پایین دستی متانول خواهد رفت و در این زمینه برنامه‌هایی پیش بینی شده که نیازمند همکاری مجموعه وزارت نیازمند خاصه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همچنین نظام بانکی و صندوق توسعه ملی هستیم.

سید عباس حسینی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک مسکن ایران  نیز در این نشست دغدغه مندی دکتر جواد زارع‌پور برای تعیین تکلیف پروژه‌های در دست اجرای این هلدینگ را ستودنی دانست و تاکید کرد: خود را ملزم به همکاری با این مجموعه می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم گامی حتی کوچک در راستای کمک به جامعه فرهنگیان برداریم.