پتروالفین فن آوران یکی از بزرگ ترین پروژه های تاریخ شستا است
پتروالفین فن آوران یکی از بزرگ ترین پروژه های تاریخ شستا است

وزیر کار با اشاره به اینکه پتروالفین فن آوران یکی از بزرگ ترین پروژه های ادوار شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی ( شستا ) است افزود : این پروژه حدود ۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی و ريالی و نزدیک به ۲ میلیون تن تولید محصول خواهد داشت

اقتصاد و بیمه – وزیر کار با اشاره به اینکه پتروالفین فن آوران یکی از بزرگ ترین پروژه های ادوار شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی ( شستا ) است افزود : این پروژه حدود ۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی و ريالی و نزدیک به ۲ میلیون تن تولید محصول خواهد داشت.

 

✍به گزارش شستا رسانه، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه ابراهیم بازیان مدیر عامل شستا و مسعود اسم خانی مدیر عامل تاپیکو در بازدید از پروژه در حال ساخت پترو الفین فن آوران به ماهشهر درخصوص اهمیت این پروژه از نظر تکمیل زنجیره ارزش اظهار داشت : با توجه به سفر فردای رئیس جمهور به استان خوزستان ، ما نیز قبل از سفر ایشان برای نظارت میدانی از پروژه های شستا و تاپیکو به استان خوزستان آمدیم .

🔸️وزیر کار با اشاره به اینکه پتروالفین فن آوران یکی از بزرگ ترین پروژه های ادوار شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی ( شستا ) است افزود : این پروژه حدود ۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی و ريالی و نزدیک به ۲ میلیون تن تولید محصول خواهد داشت.

🔹️مرتضوی ادامه داد : این پروژه علاوه براینکه چرخه تولید و زنجیره ارزش را با استفاده از منابع گازی راکد و بلااستفاده تکمیل می کند ، در راستای حفظ محیط زیست قرار دارد .

🔸️وزیر کار همچنین اظهار داشت که پروژه پتروالفین فن آوران ۳هزار فرصت شغلی در زمان ساخت و ۱۰۰۰ نفر اشتغال نیروی کارآمد متخصص پس از بهره برداری خواهد داشت .

🔹️مرتضوی در ادامه تصریح کرد : هم اکنون زمین پروژه تملک و محصور شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و ماشین آلات سنگین و سبک و مهندسین و کارگران در آن مشغول به کار هستند .وزیرکار در پایان ساخت پروژه پتروالفین فن آوران را هدیه ای برای مردم استان خوزستان و مردم شهرستان ماهشهر اعلام کرد .