پایداری صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در حمایت از بیماران ضروری است
پایداری صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در حمایت از بیماران ضروری است

اقتصاد و بیمه- مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت ایران با حمایت‌های مختلف و اجرای طرح‌هایی در زمینه‌های صعب العلاج، ناباروری و پوشش بیمه همگانی به مردم‌امید بخشی می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، محمد مهدی ناصحی در سفر به لرستان و در نشست صمیمی با اعضای هیأت رئیسه […]

اقتصاد و بیمه- مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت ایران با حمایت‌های مختلف و اجرای طرح‌هایی در زمینه‌های صعب العلاج، ناباروری و پوشش بیمه همگانی به مردم‌امید بخشی می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه، محمد مهدی ناصحی در سفر به لرستان و در نشست صمیمی با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی و انجمن دارؤسازان استان لرستان با اشاره به اینکه دغدغه مردم دغدغه سازمان بیمه سلامت است گفت: سازمان بیمه سلامت ایران با حمایت‌های مختلف و اجرای طرح‌هایی در زمینه‌های صعب العلاج، ناباروری و پوشش بیمه همگانی به مردم‌امید بخشی می‌دهد.
وی افزود: در راستای ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد و در این راستا سعی کرده‌ایم از نیرو‌های جوان و با تجربه استفاده کنیم تا بتوانیم گام‌های مؤثری را در این زمینه برداریم.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اجرای طرح صندوق بیماران خاص و سخت علاج در کشور بیان کرد: وظیفه ما حمایت از بیماران خاص است که‌امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و پایداری این صندوق برای حمایت از بیماران لازم الاجراست.
دکتر ناصحی با اشاره به طرح بیمه همگانی سلامت خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که همه مردم را تحت پوشش قرار بدهیم و مخصوصاً اقشار آسیب‌پذیر که باید زمینه تحت پوشش برای آن‌ها فراهم شود.
وی با اشاره به رایگان شدن ۵ دهک درآمدی جامعه گفت: برای ارائه خدمات خوب به مردم باید حمایت خوبی هم در این زمینه صورت بگیرد که در این راستا ۵ دهک درآمدی پایین جامعه به صورت رایگان تحت پوشش قرار خواهند گرفت و مابقی دهک‌های درآمدی هم با کاهش پرداخت حق بیمه مواجه شدند.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در بیمه سلامت شاخص‌های اصلی بین‌المللی را مدنظر قرار داده‌ایم و پوشش جمعیتی باید در این زمینه کامل باشد که‌امیدواریم بتوانیم آثار خوبی را برای مردم به جای بگذاریم.