پایان عملیات ساختمان و نصب صدف در سال جاری
پایان عملیات ساختمان و نصب صدف در سال جاری

خبرنگاران فعال در منطقه عسلویه در آستانه روز خبرنگار از سایت شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس بازدید و در نشستی خبری با حضور مدیرعامل صدف، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی پترول شرکت کردند. اقتصاد و بیمه – در این بازدید، مدیرعامل پتروشیمی صدف خلیج فارس ضمن تشریح تازه ترین وضعیت طرح، عنوان کرد: با […]

خبرنگاران فعال در منطقه عسلویه در آستانه روز خبرنگار از سایت شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس بازدید و در نشستی خبری با حضور مدیرعامل صدف، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی پترول شرکت کردند.

اقتصاد و بیمه – در این بازدید، مدیرعامل پتروشیمی صدف خلیج فارس ضمن تشریح تازه ترین وضعیت طرح، عنوان کرد: با بهره برداری از پتروشیمی صدف خلیج فارس، علاوه بر تامین نیاز داخل و جلوگیری از خروج ارز از کشور، فرصت ارزآوری برای کشور نیز فراهم خواهد شد.

علی صفوی با اشاره به رکوردشکنی بخش نصب و ساختمان در تیرماه امسال و دستیابی به رقم ۴.۱۴ درصد، افزود: پروژه اکنون بالغ بر ۸۵ درصد پیشرفت دارد و برآورد می کنیم که عملیات ساختمان و نصب آن امسال به پایان برسد و مقدمه راه اندازی فراهم شود.

پتروشیمی صدف خلیج فارس، بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی الاستومر در کشور و منطقه است که با هدف دستیابی به تولید سالانه ۱۳۶ هزار تن لاستیک استایرین بوتادین در حال ساخت در فاز ۲ منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه است.