هپکو به دنبال رقم زدن فصلی نو
هپکو به دنبال رقم زدن فصلی نو
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت هپکو برگزار گردید . ،گزارش تکمیلی به زودی در سایت و نشریه

شرکت تولید تجهیزات سنگین-هپکو یک شرکت ایرانی در حوزهٔ صنایع سنگین است. این شرکت اولین و بزرگترین سازندهٔ تجهیزات سنگین در ایران و خاورمیانه می‌باشد. به‌علاوه این شرکت تولیدکنندهٔ انواع ماشین‌آلات کشاورزی نیز می‌باشد. همچنین هپکو توانسته سهم مناسبی در تولید انواع واگن‌ها، انواع کامیون‌ها، انواع جرثقیل‌ها، انواع لیفتراک‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع فولاد و صنایع مس، تجهیزات معادن، تجهیزات حفاری، تجهیزات نیروگاه‌ها، تجهیزات سدها، تجهیزات فناوری هسته‌ای، تجهیزات بنادر و تجهیزات صنایع نفت‌وگاز به‌دست‌آورد.

خط‌تولید هپکو مجهز به تجهیزات بسیار پیشرفته شامل ابزارآلات و ماشین‌آلات برشکاری، جوشکاری، فرزکاری، خم‌کاری، آهنگری، سوراخ‌کاری، بورینگ، قالب‌سازی، پلاستیک‌سازی، ماشین‌کاری، پرس‌کاری، ربات‌های صنعتی، دستگاه‌های نورد و اکستروژن، امکانات و دستگاه‌های ریخته‌گری به‌روش‌های ماسه‌ای، قالب‌دائمی و دایکست است، که عمدهٔ این تجهیزات و دستگاه‌ها از نوع CNC می‌باشند. این ظرفیت به هپکو اجازه می‌دهد ۳۰۰۰ دستگاه تا حداکثر ۴۸۰۰ دستگاه از ماشین‌آلات گوناگون را تولید کند و ۲۰۰۰۰ تن تجهیزات مختلف در سال بسازد.

شرکت هپکو با نزدیک به نیم قرن سابقه ، مجری بیش از ۴۸۸ پروژه بزرگ ، سازنده بیش از ۱۰۰ نوع ماشین الات معدنی -راهسازی -کشاورزی و با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰پرسنل متعهد متخصص و ۱۰۰۰۰مشتری یکی از بزرگترین بنگاه های تولید تجهیزات و ماشین آلات سنگین در قرن جدید به دنبال آن است فصلی نو در عملکرد را با تیم مدیریت جدید رقم بزند تا خاطرات خوش ده های پیش که شرکتی سرآمد در ارزش آفرینی و سود آوری بود را رقم بزند .

این ابرشرکت ایرانی در حوزهٔ صنایع سنگین است. این ابرشرکت اولین و بزرگترین سازندهٔ تجهیزات سنگین در ایران و خاورمیانه می‌باشد. به‌علاوه این ابرشرکت تولیدکنندهٔ انواع ماشین‌آلات کشاورزی نیز می‌باشد .