نگاهی ویژه به زنان در پتروشیمی پارس
نگاهی ویژه به زنان در پتروشیمی پارس

برای اولین بار در سطح شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه، یک خانم به عنوان مشاور مدیرعامل و نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت منصوب شد. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، سیاوش میرحاجی در حکمی سیده حکیمه موسوی را به عنوان نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت منصوب کرد. […]

برای اولین بار در سطح شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه، یک خانم به عنوان مشاور مدیرعامل و نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت منصوب شد.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، سیاوش میرحاجی در حکمی سیده حکیمه موسوی را به عنوان نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت منصوب کرد. این انتصاب در راستای شنیدن مطالبات بانوان شرکت و همسران کارکنان و تکریم جایگاه آنان است.

لازم به ذکر است، زنان بخشی از کارکنان شرکت‌های منطقه عسلویه را تشکیل می‌دهند و در برخی شرکت‌ها، عهده‌دار پست‌های حساس هستند و این بدان معناست که علاوه بر ایفای نفش در شرکت، زمامدار مسئولیت‌های خانواده و فرزندان نیز هستند.

از همین رو، توجه مدیر عاملان به مطالبات کارکنان زن و تسهیل شرایط کار و حفظ شأن والای مقام زن یک ضرورت است و حالا این اتفاق ارزشمند در شرکت پتروشیمی پارس رخ داده است.

مدیرعامل پتروشیمی پارس، در راستای توجه ویژه به بانوان شرکت و پیگیری امورات آن‌ها و حتی توجه به همسران کارکنان شرکت، نماینده‌ای منصوب کرد تا از نزدیک امورات و موضوعات مختلف‌شان را پیگیری کند. این اقدام ارزشمند، می‌تواند الگویی برای دیگر شرکت‌های منطقه عسلویه باشد.

راه‌اندازی کانون‌ها و بولتن‌های خانواده پتروشیمی پارس که با پیگیری نماینده مدیرعامل در امور بانوان محقق می‌شود، نه تنها موجب اعتلای نهاد مقدس خانواده خواهد شد بلکه موجب آن خواهد که هم کارکنان و هم خانواده‌های آنان، احساس تعلق بیشتری به شرکت پتروشیمی پارس کنند و کارکنان بیش از پیش تلاش خود را معطوف به اعتلای نام و اهداف شرکت کنند.