نگاهی به عملکرد روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی پارس در شش ماه اخیر
نگاهی به عملکرد روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی پارس در شش ماه اخیر

پایگاه خبری اقتصاد و بیمه- یکی از روابط‌عمومی های فعال شرکت‌های منطقه عسلویه؛ روابط‌عمومی پتروشیمی پارس است. روابط‌عمومی پتروشیمی پارس در چهار جنبه توانسته‌ خود را موفق جلوه‌ دهد : ۱- برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مناسبتی در شرکت ۲- انعکاس مطلوب خدمات شرکت‌ در رسانه هاي مختلف ۳- توجه به مسئولیت های اجتماعی […]

پایگاه خبری اقتصاد و بیمه- یکی از روابط‌عمومی های فعال شرکت‌های منطقه عسلویه؛ روابط‌عمومی پتروشیمی پارس است.

روابط‌عمومی پتروشیمی پارس در چهار جنبه توانسته‌ خود را موفق جلوه‌ دهد :
۱- برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مناسبتی در شرکت
۲- انعکاس مطلوب خدمات شرکت‌ در رسانه هاي مختلف
۳- توجه به مسئولیت های اجتماعی در شرکت
۴- حضور فعال در نمایشگاه ها

الف: برگزاری و  برنامه ریزی برنامه های مختلف فرهنگی در شرکت:

در زمینه برگزاری برنامه‌ های مختلف فرهنگی مي توان به برگزاری برنامه تجليل از بانوان شاغل در شرکت، برگزاری محفل انس با قرآن در شرکت ، برگزاری جلسه نوروزی مديران شرکت با کارکنان، برنامه‌ریزی برای حضور فعال کارکنان در مسابقات قرآنی، برگزاری مراسم تجليل از ورزشکاران مدال آور شرکت، کمک به اردوي دانش آموزي چند مدرسه منطقه و همچنین برگزاری چندین جشن ویژه کارکنان در ماه‌های اخیر و مشارکت در چندین مراسم در شهرستان‌های جنوبی توسط روابط عمومی اشاره کرد‌ برنامه هايي که سبب‌ نشاط و خرسندی در کارکنان شده است.

ب: انعکاس خدمات شرکت‌در رسانه‌ها

روابط عمومی پتروشیمی پارس  تلاش کرده ارتباطی گسترده با رسانه‌های استان و رسانه‌های کشوری برقرار کند و هر خبر یا دستاورد این شرکت در ده ها رسانه مکتوب و مجازي کشور و منطقه منعکس می شود این درحالیست برخی از شرکت‌های منطقه ، از ارتباط با رسانه ها عاجزند.

ج: توجه به مسئولیت های اجتماعی در شرکت

روابط‌عمومی به عنوان عضو فعال کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت می تواند محرک مدیران در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی باشد؛ پتروشیمی پارس علاوه بر کمک‌ از طريق شورای راهبردی پتروشیمی هاي پارس به منطقه؛ خود نیز گام‌هايي برداشته است که‌ مي توان اقدامات محيط زيستي شرکت در ماه‌های گذشته و همچنین اهداي ۱۰۰۰ بسته‌ معیشتی به‌ خانواده های کمیته امداد چهار شهرستان جنوبی اشاره‌ کرد در زمینه کاشت درخت و صیانت از محیط زیست؛ اقدامات شرکت موجب تمجيد فرماندار عسلویه و همچنین تقدیر مدیرکل محيط زيست استان از شرکت پارس شد.

د- حضور فعال در نمایشگاه ها

یکی از شرکت‌های پتروشیمی فعال و حتی پشتیبان در نمایشگاه هاي نفت، گاز و پتروشیمی؛ شرکت پتروشیمی پارس بوده است.
این شرکت‌ در نمایشگاه هاي عسلویه، کيش و نمایشگاه تهران حضور فعالی داشت که‌ عملکرد شرکت‌ در این نمایشگاه ها در رسانه های مختلف منعکس شد.
بدون ترديد روابط‌عمومی پویا و فعال می تواند محرک شرکت‌ در زمینه های مختلف باشد و سبب‌ نگاه مثبت‌ مردم و مسؤولان محلی‌ به شرکت شود موضوعی که در پتروشیمی پارس‌ محقق شده است و نشان دهنده عمل‌کرد مطلوب روابط‌عمومی است. ‌
این رسانه‌ در یادداشت هاي بعدي عملکرد روابط‌عمومی شرکت‌های ديگر را بررسی خواهد کرد.