مدير عامل: سال ۱۴۰۳ در تاريخ پاكسان ماندگار خواهد شد
مدير عامل: سال ۱۴۰۳ در تاريخ پاكسان ماندگار خواهد شد

اقتصاد و بیمه- شهريار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاريخ شركت پاكسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای اين مجموعه در اين سال خبر داد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، در آغازين روزهای سال جديد و در اولين جلسه شورای مديران اين مجموعه كه با حضور مدير عامل، معاونين و مديران […]

اقتصاد و بیمه- شهريار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاريخ شركت پاكسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای اين مجموعه در اين سال خبر داد.

مدير عامل: سال 1403 در تاريخ پاكسان ماندگار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، در آغازين روزهای سال جديد و در اولين جلسه شورای مديران اين مجموعه كه با حضور مدير عامل، معاونين و مديران شركت پاكسان برگزار شد، شهريار محمدی راد ضمن تبريك سال نو و برشمردن دستاوردهای كم نظير مجموعه در سال گذشته با اشاره به نامگذاری سال جديد به عنوان “جهش توليد با مشاركت مردم” از سوی رهبر معظم انقلاب بر اهميت فعاليت اقتصادی و توليد تأكيد نمود و از تمامی همكاران خواست تا با صرف “ما مي‌توانيم” حداکثر تلاش خود را در اين خصوص بكار گيرند و به سهم خود در تحقق شعار سال بكوشند.

مدير عامل پاكسان با اشاره به راه‌اندازی پروژه سولفوناسيون در اين شركت اين پروژه را اقدامی ماندگار خواند و آن را نقطه عطفی در تاريخ شركت پاكسان معرفی نمود كه بدون شك اجرايی نمودن آن گام بلندی در صنعت شوينده كشور خواهد بود.

اين پروژه با بهره‌گيری از تكنولوژی بالسترا ايتاليا با قابليت توليد اسيد سولفونيك و تگزاپون N70  است كه به عنوان مواد اوليه اصلی تمامي صنايع توليد كننده محصولات شوينده و بهداشتی شناخته می‌شود.

به گزارش روابط عمومي شركت پاكسان، در آغازين روزهاي سال جديد و در اولين جلسه شوراي مديران اين مجموعه كه با حضور مدير عامل، معاونين و مديران شركت پاكسان برگزار شد، شهريار محمدي راد ضمن تبريك سال نو و برشمردن دستاوردهاي كم نظير مجموعه در سال گذشته با اشاره به نامگذاري سال جديد به عنوان "جهش توليد با مشاركت مردم" از سوي رهبر معظم انقلاب بر اهميت فعاليت اقتصادي و توليد تأكيد نمود و از تمامي همكاران خواست تا با صرف "ما مي‌توانيم" تمام تلاش خود را در اين خصوص بكار گيرند و به سهم خود در تحقق شعار سال بكوشند.
مدير عامل پاكسان با اشاره به راه‌اندازي پروژه سولفوناسيون در اين شركت اين پروژه را اقدامي ماندگار خواند و آن را نقطه عطفي در تاريخ شركت پاكسان معرفي نمود كه بدون شك اجرايي نمودن آن گام بلندي در صنعت شوينده كشور خواهد بود.
اين پروژه با بهره‌گيري از تكنولوژي بالسترا ايتاليا با قابليت توليد اسيد سولفونيك و تگزاپون N70  است كه به عنوان مواد اوليه اصلي تمامي صنايع توليد كننده محصولات شوينده و بهداشتي شناخته مي‌شود.
برگزاري دو مجمع در سال 1402 و معافيت مالياتي 410 ميليارد ريالي
بيژن قنبري معاون مالي، اقتصادي و منابع انساني و عضو موظف هيئت مديره و پاكسان نيز با تبريك سال جديد به همكاران از تلاش تمامي كاركنان شركت در سال گذشته تقدير نمود و از روند مثبت شركت در سودآوري طي سه ماه اول سال مالي جاري خبر داد و بر تداوم اين روند تا پايان سال اظهار اميدواري نمود.
قنبري با اشاره به برگزاري دو مجمع موفق در سال 1402 افزود: نتيجه فعاليت منسجم بخش هاي مختلف مجموعه طي سال اخير موجب برگزاري منظم مجامع شركت گرديد كه در پي آن و در واپسين روزهاي سال گذشته توانستيم با طي نمودن فرايندهاي قانوني از معافيت هاي مالياتي مربوط به اين موضوع برخوردار شده و رقمي در حدود 410 ميليارد ريال معافيت مالياتي شامل حال شركت شد كه قطعا نتايج آن را مي توان در بهبود وضعيت فعاليت شركت و سودآوري مجموعه در سال جاري مشاهده نمود.
در پايان اين جلسه مديرعامل و جمعي از مديران با حضور در واحدهاي مختلف توليدي و ستادي از نزديك با همكاران ديدار نموده و سال جديد را تبريك گفتند.

برگزاری دو مجمع در سال ۱۴۰۲ و معافيت مالياتی ۴۱۰ ميليارد ريالی

بيژن قنبری معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی و عضو موظف هيئت مديره و پاكسان نيز با تبريك سال جديد به همكاران از تلاش تمامی كاركنان شركت در سال گذشته تقدير نمود و از روند مثبت شركت در سودآوری طی سه ماه اول سال مالی جاری خبر داد و بر تداوم اين روند تا پايان سال اظهار اميدواری نمود.

قنبری با اشاره به برگزاری دو مجمع موفق در سال ۱۴۰۲ افزود: نتيجه فعاليت منسجم بخش های مختلف مجموعه طی سال اخير موجب برگزاری منظم مجامع شركت گرديد كه در پی آن و در واپسين روزهای سال گذشته توانستيم با طي نمودن فرايندهای قانونی از معافيت هاي مالياتی مربوط به اين موضوع برخوردار شده و رقمی در حدود ۴۱۰ ميليارد ريال معافيت مالياتی شامل حال شركت شد كه قطعا نتايج آن را می توان در بهبود وضعيت فعاليت شركت و سودآوری مجموعه در سال جاری مشاهده نمود.

در پايان اين جلسه مديرعامل و جمعی از مديران با حضور در واحدهای مختلف توليدی و ستادی از نزديك با همكاران ديدار نموده و سال جديد را تبريك گفتند.