مبین وان کیش و ارائه خدمات گسترده و سرویس های دیجیتال بین المللی
مبین وان کیش و ارائه خدمات گسترده و سرویس های دیجیتال بین المللی

اقتصاد و بیمه– مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مبين وان کيش (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۰۴٫۱۴ در محل روبروي پارک انديشه ورودي ۱۱ مجتمع فرهنگي پيامبر اعظم برگزار گردید. در این مجمع که با حضور ۵۳٫۳۷  درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار […]

اقتصاد و بیمه– مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مبين وان کيش (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۰۴٫۱۴ در محل روبروي پارک انديشه ورودي ۱۱ مجتمع فرهنگي پيامبر اعظم برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۵۳٫۳۷  درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای رضا نورالهي  بود، که جنابان  محمود کلانتري و  احسان نادري  در مقام نظار اول و دوم و آقای دکترسيد مصطفي مطهري نيا به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱٫۱۲٫۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۱۰ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

استقبال پرشمار سهامداران، برگزاری در نهایت نظم ومیزبان شایسته از ذینفعان ، پخش یک کلیپ زیبا از پتانسیل و توانمندی های مبین وان کیش که به همت روابط عمومی کوشای شرکت تهیه و به سمع و نظر سهامداران رسید، گزارش جامع و کامل دکتر مطهری نیا پیرامون اهم فعالیت های صورت پذیرفته در سال ۱۴۰۱ و تشریح برنامه های آتی مجموعه،تبیین راهبردهای خلاقانه مدنظر مدیرعامل برای رشد فروش و ارتقاء سودآوری، تشویق های ممتد و چندباره سهامداران حین و بعد از گزارش سکاندار «اوان» ، تایید حسابهای شفاف و کلین مدیریت و تیم مالی شرکت توسط حسابرس و بازرس قانونی،تقدیر ویژه ریاست مجمع و نمایندگان سهامداران عمده از عملکرد عالی مدیریت و جمله راهبردهایی که دکتر مطهری نیا برای توسعه و تعالی شرکت مدنظر قرار داده است، پاسخگویی دقیق و مستند به سوالات سهامداران حاضر در مجمع و ناظر به صورت برخط توسط سکاندار مبین وان کیش، ارائه توضیحات تکمیلی پیرامون بندهای حسابرسی، ارائه توضیحاتی پیرامون افزایش سرمایه، برگزاری مجمع فوق العاده جهت انطباق اساسنامه شرکت با اساسنامه مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار، نهایت همکاری کلیه ارکان شرکت با اصحاب رسانه و تعامل مهندس نیما ترابی با خبرنگاران جهت پوشش خبری از نکات خواندنی این مجمع بود.

پیام هیئت مدیره

مبین وان کیش شرکتی در حوزه محتوایی دیجیتالی است که تقریبا تا دو سال قبل کم و بیش تمام فعالیت آن متمرکز بر حوزه ی خدمات ارزش افزوده برای مشترکان تلفن همراه بود تا این که با فراز و نشیب هایی که در حوزه ی VAS اتفاق افتاد مبین وان تصمیم گرفت روند کاری خود را تغییر دهد. اعضای شرکت در گذر از روزهای سخت این تغییرات با استفاده از تجربیات خود در حوزه ی زیرساختی و نرم افزاری تصمیمات بزرگی گرفتند، تصمیماتی که بتواند هم رضایت سهامداران را جلب نموده و هم مسیر رشد و پیشرفت شرکت را هموار سازد.

مدیران مبین وان در سال ۹۸ با استراتژی هایی که اتخاذ کرده بودند خطوط درآمدزایی جدیدی که از سال قبل برایش برنامه ریزی کرده و نگاه دقیق به بازار و نیروی انسانی شروع به بازتعریف نقاط قوت و ضعف تیم شان می کنند. مبین وان در سال ۱۴۰۱ تمام تلاشش را بر این می گذارد که به هر شکل شده به سهامداران خود نشان بدهد پای تمام سختی ها ایستاده و نمی گذارد مسیر رشد شرکت متوقف شود.

در سالی که گذشت مبین وان جریان حرکتی خود را اصلاح نموده و با ارائه برنامه راهبردی مدون مسیر حرکت به سمت آینده را ترسیم و محور فعالیت های خود را برای سهامداران و بازار مشخص نموده است.

در این برنامه حوزه های فعالیت کم درآمد و دیر بازده کنار گذاشته شده و محور فعالیت بر توسعه خدمات و محصولات به صورت مشارکتی در حوزه اقتصاد دیجیتال متمرکز گردیده است به صورتی که اوان به کمک شرکای تجاری خود و سهام داران اقدام به توسعه دارایی ها نموده و محور فعالیت های خود را در جهت مشارکت در سرمایه گذاری های کم ریسک مرتبط با اساسنامه خود متمرکز می نماید و مزیت ها و فرصت های خود را در جهت پیشرفت در سود عملیاتی شرکای خود به کار می گیرد موفقیتی که اگر تحقق یابد هم برای شرکت و هم برای سهامداران تاثیر بسیار مطلوبی به همراه خواهد داشت.

جایگاه شرکت در صنعت

شرکت مبین وان کیش در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر کشور و ۳ شرکت برار کشور در حوزه گروه رایانه و خدمات وابسته به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی ایران است. این شرکت جهت رشد و بهبود جایگاه خود در سنوات آتی در حال گسترش و توسعه محصولات و خدمات جدید جهت ارائه در داخل و خارج از کشور می باشد.

اقدامات و برنامه های آتی شرکت در سال۱۴۰۲:

در راستای تحقق اهداف ترسیم شده و تکمیل اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ اهم اقدامات برنامه ریزی شده سال ۱۴۰۲ به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • سرمایه گذاری در حداقل ۳ شرکت جدید در راستای اهداف چشم انداز شرکت در قالب کنسرسیوم با سایر شرکت ها

  • ارایه تجاری محصول VOD در سال ۱۴۰۲
  • ارایه تجاری فاز دوم پلتفرم نوآوری باز (APL PLATFORM OPEN)
  • نهادینه کردن مدیریت دانش در شرکت و سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان
  • افزایش فروش محصولات فینتک در مقایسه با سال ۱۴۰۱ و جذب مشتریان جدید با ارایه محصولات متنوع
  • افزایش فروش سرویس پیامک انبوه و جذب مشتریان جدید
  • ارایه محصولات و خدمات ابری (SAAS)
  • ارایه آموزش های لازم جهت بهبود دانش تخصصی نیروی انسانی در راستای رویکرد جدید شرکت و استخدام نیروی انسانی متخصص و با تجربه در حوزه منابع انسانی
  • مشارکت در صندوق های سرمایه گذاری

«گزارش تکمیلی بزودی در نشریه و سایت»