فصل تغییر رسید
فصل تغییر رسید

🔹 استیضاح وزرای تعاون و صمت دارای بیشترین امضا برای به جریان انداختن استیضاح آنها بود. اما بر اساس رایزنی های که بین مجلس و دولت انجام شده بود تصمیم براین شد که کارگروه هایی جهت ارزیابی عملکرد برخی از وزرا تعیین شده و گزارش خود را به مراجع تصمیم گیر در دولت ارسال کند. […]

🔹 استیضاح وزرای تعاون و صمت دارای بیشترین امضا برای به جریان انداختن استیضاح آنها بود. اما بر اساس رایزنی های که بین مجلس و دولت انجام شده بود تصمیم براین شد که کارگروه هایی جهت ارزیابی عملکرد برخی از وزرا تعیین شده و گزارش خود را به مراجع تصمیم گیر در دولت ارسال کند.

 

🔹با توجه به اینکه در این فرصت حدودا یکساله برخی حوزه ها نتوانسته اند پاسخ مناسبی به گلایه های مردمی و انتقادات کارشناسان حوزه خود داشته باشند لذا تغییر در این سمت ها به مرحله قطعیت رسیده است.

 

🔹«فرزین رییس بانک ملی» ، «زاکانی شهردار تهران» ، «فتاح رییس بنیاد مستضعفان» ، «بذرپاش رییس دیوان محاسبات» ، «حاج بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس» ،«سعید محمد دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی» «سردار محمدرضا حسنی آهنگر رییس دانشگاه امام حسین(ع) و بسیاری از افراد دیگر اسامی هستند که این روزها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان گزینه های جایگزین برای برخی از صندلی های پاستور مطرح شده و گفته می شود که در روزهای آتی این افراد به دولت خواهند پیوست.