فروش مستقیم بارز به مناسبت دهه مبارک فجر
فروش مستقیم بارز به مناسبت دهه مبارک فجر

به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ۱۸ بهمن ماه سالروز تاسیس گروه صنعتی بارز، عرضه مستقیم محصولات گروه صنعتی بارز در راستای کنترل بازار در نمایندگی های منتخب آغاز شد

اقتصاد و بیمه – به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ۱۸ بهمن ماه سالروز تاسیس گروه صنعتی بارز، عرضه مستقیم محصولات گروه صنعتی بارز در راستای کنترل بازار در نمایندگی های منتخب آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی و برندینگ گروه صنعتی بارز با توجه به التهابات ارزی و تفاوت قیمت معنادار تایر های خارجی با تایر های ایرانی، برخی سودجویان با خرید، احتکار و قاچاق تایر به کشور های همسایه موجب فاصله قیمت بازار با نرخ مصوب فروش تایر شده اند به همین دلیل گروه صنعتی بارز فروش مستقیم در نمایندگی های منتخب و افزایش عرضه تایر به بازار خورده فروشی به مناسبت دهه مبارک فجر را آغاز نموده است.

این نمایندگی ها در استانهای کرمان، خوزستان، آذربایجان غربی، کردستان، تهران، مازندران، گیلان، هرمزگان و اصفهان انواع تایر های بارز را با قیمت مصوب دولتی به فروش می رسانند.

لازم به ذکر است برای رفاه حال مشتریان چندین شرکت فروش اینترنتی نیز مجوز فروش آنلاین محصولات بارز را دریافت و نسبت به فروش انواع محصولات اقدام می نمایند.