فرصت برای رشد جهشی بیمه سینا فراهم است
فرصت برای رشد جهشی بیمه سینا فراهم است

اقتصاد و بیمه- مدیرعامل بیمه سینا ضمن تبریک بیستمین سالروز تاسیس بیمه سینا گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، در حال حاضر فرصت برای جهش و رشد این شرکت فراهم است. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی با حضور در جشن میلاد باسعادت حضرت زینب(س) […]

اقتصاد و بیمه- مدیرعامل بیمه سینا ضمن تبریک بیستمین سالروز تاسیس بیمه سینا گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، در حال حاضر فرصت برای جهش و رشد این شرکت فراهم است.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی با حضور در جشن میلاد باسعادت حضرت زینب(س) در نمازخانه ستاد مرکزی ضمن تبریک این ولادت فرخنده و تقارن آن با بیستمین سالروز تاسیس شرکت بیمه سینا اظهار داشت: بنیان بیمه سینا از ابتدا با نام اهل بیت(سلام اله علیهم اجمعین) گذاشته شده و به لطف الهی از عنایت ویژه خاندان عصمت و طهارت برخوردار است.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا با بیان اینکه بیست سالگی، سن بازدهی و شکوفایی است، افزود: نگاهی به عملکرد یک سال اخیر بیمه سینا نشان می‌دهد که این شرکت، ظرفیت و قابلیت بسیار خوبی یافته و در حال حاضر ۳٫۴ درصد از سهم بازار بیمه کشور را در اختیار دارد.

وی در خصوص عملکرد ۷ ماهه امسال این شرکت گفت: در ۷ ماهه حدود ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته ایم که رقم بسیار خوبی است و در حال حاضر به دنبال جذب بی رویه پرتفو نیستیم و با حساسیت در زمینه عمل می‌کنیم.

سلطانی ثانی افزود: بهینه‌سازی پرتفو و تعدیل نرخ حق بیمه ها از مهمترین اقدامات ما بوده و هم اکنون هم در حال انتخاب پرتفوهای مناسب و بهینه هستیم تا بتوانیم نقدینگی و سطح خدمات را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در تقویت و رشد مجموعه بیان داشت: ما در حوزه منابع انسانی اقدامات بسیاری انجام دادیم و همین مسائل موجب شد تا سرانه تولید حق بیمه در بیمه سینا به حدود سه برابر بیش از متوسط صنعت بیمه برسد.

مدیرعامل بیمه سینا، توجه به اصل حسن نیت و رعایت صداقت در مواجهه با بیمه‌گذران و ذینفعان را مهمترین اصل دانست و افزود: اگر این مسئله مورد توجه قرار بگیرد، بدون شک بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و جلب رضایت مشتری و مشتری‌مداری اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان با اشاره به قابلیت و ظرفیت بالای همکاران برای قرار گرفتن در جمع برترین شرکتهای بیمه کشور، تصریح کرد: در حال حاضر فرصت برای جهش و رشد این شرکت فراهم شده و امیدواریم شاهد توفیقات بیشتری باشیم.