شکل‌گیری جریان خلاق و نوگرا در واحد روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان
شکل‌گیری جریان خلاق و نوگرا در واحد روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

به گزارش اقتصاد و بیمه ، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در دیدار با کارکنان واحد روابط عمومی این شرکت اظهار داشت: جریان خلاقانه و نوگرایی در روابط عمومی فولاد خوزستان شکل گرفته و روشن است که راهبری هر مجموعه‌ای بدون وجود نیروهای دلسوز، متعهد، متخصص و […]

به گزارش اقتصاد و بیمه ، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در دیدار با کارکنان واحد روابط عمومی این شرکت اظهار داشت: جریان خلاقانه و نوگرایی در روابط عمومی فولاد خوزستان شکل گرفته و روشن است که راهبری هر مجموعه‌ای بدون وجود نیروهای دلسوز، متعهد، متخصص و کارآمد، موفق نخواهد شد. محمد جامعی مدیر روابط عمومی این شرکت نیز گفت: تمام تلاش واحد روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، ارائه خدمات مضاعف به کارکنان می‌باشد و تمامی کارکنان با نگاهی اعتقادی به کار خود اهتمام ورزیده‌اند.

این دیدار با حضور علیرضا مخبر دزفولی رییس شورای عالی فرهنگی، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مهران خرم‌نیا معاون فن آوری، محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت، سید رضا هاشمی‌زاده سرپرست مدیریت دفتر حوزه مدیرعامل، سید سمیع موسوی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی، زینب هدایت‌پور مشاور مدیرعامل در امور بانوان، حجت الاسلام موسی بهاالدینی عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی و حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، روز سه شنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ در تالار شهید امتی صورت پذیرفت.

علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در این دیدار با اشاره به تلاش مخلصانه همه مدیران قبلی روابط عمومی گفت: بحمدالله جریان خلاقانه و نوگرایی در روابط عمومی شکل گرفته و روشن است که راهبری هر مجموعه ای بدون وجود نیروهای دلسوز، متعهد، متخصص و کارآمد، موفق نخواهد شد.

وی اظهار داشت: روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان در درون و برون است و علامت یک روابط عمومی موفق، انتقال دو سویه‌ی نظرات مدیران به کارکنان و‌ بالعکس است.

مخبر در پایان با ضمن تبریک روز خبرنگار از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر کرد.

محمد جامعی مدیر روابط عمومی گفت: تمام تلاش واحد روابط عمومی، ارائه خدمات مضاعف به کارکنان می‌باشد و تمامی کارکنان با نگاهی اعتقادی به کار خود اهتمام ورزیده‌اند.

وی گفت: اجرای تور گردشگری در ۳۶ هفته پیاپی در روزهای جمعه، ۷۰ شب خدمت‌رسانی در چایخانه به زائران حرم مقدس رضوی و برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف برای کارکنان و خانواده‌ آنان، همچنین بازتاب تصویری و خبری مراسمات یادشده، کاری دشوار می‌باشد که کارکنان روابط عمومی، با عشق و علاقه آن را به انجام رسانده‌اند.

وی در پایان با تشکر از حمایت‌های تیم مدیریتی سازمان، زحمات شبانه‌روزی کارکنان این واحد را قابل تقدیر برشمرد. همچنین ابراز امیدواری نمود که این واحد با عنایات خداوند و یاری مدیران سازمان، در ارائه طرح‌ها و خدمات فرهنگی به کارکنان شرکت هر روز قوی‌تر از روز قبل نمایان شوند.