سومین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی در مجتمع صنعتی آرتاویل تایر 
سومین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی در مجتمع صنعتی آرتاویل تایر 
سومین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی (شاعا) در تاریخ نوزدهم و بیستم شهریور‌ماه 1401 در محل دانشگاه محقق اردبیلی در دیار سبلان برگزار گردید

اقتصادوبیمه؛

به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی مجتمع صنعتی آرتاویل تایر

سومین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی (شاعا) در تاریخ نوزدهم و بیستم شهریور‌ماه ۱۴۰۱ در محل دانشگاه محقق اردبیلی در دیار سبلان برگزار گردید. ۱۰۴ نفر از مدیران شبکه‌های آزمایشگاهی به صورت حضوری و ۴۰ نفر هم به صورت آنلاین در این کنفرانس حضور داشتند. طبق اعلام دبیر علمی همایش ۲۱۰ مقاله به این کنفرانس ارسال شده بود که از این بین ۱۸۸ مقاله پذیرفته شد که ۱۷۴ مقاله به صورت پوستر و ۱۴ مقاله به صورت ارایه شفاهی پذیرش شدند.

مجتمع صنعتی آرتاویل تایر یکی از شرکت کنندگان در این همایش ملی بود که دستاوردهای علمی و صنعتی و دانش سازمانی خود را در قالب مقالات علمی و پژوهشی در این گردهمایی بزرگ به معرض ظهور گذاشت. کارشناسان، متخصصین و تلاشگران این مجتمع با ارایه چندین مقاله علمی و پژوهشی در این همایش حضور بهم رساندند که در این بین خانم مهندس فاطمه اسمعیل‌زاده مسئول محترم آزمایشگاه آب این مجتمع، با ثبت دو مقاله نقش بسزایی را در این همایش ایفا نمودند. مقاله‌ی اول ایشان با عنوان ″كروماتوگرافي ژل تراوايي دستگاهي براي اندازه‌گيري وزن مولكولي پليمرها و توزيع آن″ که به صورت ارایه شفاهی پذیرش شده بود با ارایه به صورت سخنرانی انجام پذیرفت و مقاله‌ی دوم با عنوان ″بررسی امکان استفاده از تایر ضایعاتی به عنوان سنگدانه جایگزین در بتن″ به صورت پوستر ارایه گردید که با رای داوران در این بخش، مفتخر به کسب رتبه‌ی اول همایش گردیدند که در حضور مدیریت محترم امور اداری مجتمع صنعتی آرتاویل‌تایر جناب آقای مهندس علیرضا قدیمی و مدیریت محترم فنی و مهندسی جناب آقای مهندس ذبیحی از ایشان تجلیل و جوایزی به رسم یادبود به ایشان تقدیم گردید و افتخاری دیگر برای مجتمع صنعتی آرتاویل در عرصه‌های علم و فناوری رقم خورد.