سرقت از بانک ملی شعبه روبروی دانشگاه تهران
سرقت از بانک ملی شعبه روبروی دانشگاه تهران
سرقت صندوق‌‌های امانت بانک ملی شعبه دانشگاه تهران / بانک: پیگیر خسارات وارده هستیم

“سرقت صندوق‌‌های امانت بانک ملی شعبه دانشگاه تهران / بانک: پیگیر خسارات وارده هستی

کاربرای فضای مجازی می‌گویند: حادثه رخ داده در یکی از شعب بانک ملی منجر به بروز خسارت به برخی از صندوق‌های امانات شده است.
از ساعاتی پیش برخی از کاربران فضای مجازی، مدعی شده اند که طی تعطیلات نیمه خرداد، سارقان با ورود به شعبه بانک ملی رو به روی دانشگاه تهران، حدود هزار صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ این شعبه را به سرقت برده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بانک ملی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده، حادثه شعبه دانشگاه این بانک که به بروز برخی خسارات محدود به صندوق امانات منجر شد، از سوی پلیس و مراجع ذیربط در حال پیگیری است.
بر اساس اعلام این بانک، علل بروز این حادثه پس از بررسی‌های نهایی به زودی اعلام خواهد شد و بانک ملی ایران در چارچوب مقررات قانونی در حال پیگیر خسارات وارده بوده و فعالیت شعبه دانشگاه نیز طبق روال سابق ادامه دارد.
جزئیات سرقت از بانک ملی شعبه ممتاز
مهر نیز نوشت: تعدادی از سارقان در تعطیلات اخیر از ساختمان مجاور وارد شعبه ممتاز بانک ملی واقع در خیابان انقلاب رو به روی دانشگاه تهران شدند و حدود ۲۵۰ عدد از صندوق امانات را باز و اموال داخل این صندوق‌ها را به سرقت بردند.

بر اساس اعلام منابع آگاه به خبرنگار مهر، سیستم هشدار بانک که باید هم به موبایل رئیس بانک و هم به سامانه پلیس متصل باشد، فقط به موبایل رئیس بانک متصل بوده است و این سرقت به موبایل رئیس بانک پیامک شد اما به دلیل اینکه در سنوات گذشته این سامانه هشدار اشتباهی داده بوده است رئیس بانک به این پیامک اعتنایی نکرد و فکر کرد مانند دفعات قبلی پیامک اشتباه است.

حجم و عدد و رقم سرقت هنوز مشخص نیست چراکه بانک از محتویات داخل صندوق امانات مطلع نبوده است؛ همچنین پرونده این سرقت در اداره ۱۷ پلیس آگاهی در دست بررسی و پیگیری است.”.