رشد ۲۹ درصدی پورتفوی پترول
رشد ۲۹ درصدی پورتفوی پترول

اقتصاد و بیمه- گزارش عملکرد یک ماهه آذرماه شرکت گروه سرمايه گذاری و توسعه صنايع تکميلی پتروشيمی خليج فارس افزایشی ۲۹ درصدی در پورتفوی پترول را نشان می دهد. به گزارش اقتصاد و بیمه، شرکت گروه سرمايه گذاری و توسعه صنايع تکميلی پتروشيمی خليج فارس (پترول) گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۲ را در کدال درج […]

اقتصاد و بیمه- گزارش عملکرد یک ماهه آذرماه شرکت گروه سرمايه گذاری و توسعه صنايع تکميلی پتروشيمی خليج فارس افزایشی ۲۹ درصدی در پورتفوی پترول را نشان می دهد.

به گزارش اقتصاد و بیمه، شرکت گروه سرمايه گذاری و توسعه صنايع تکميلی پتروشيمی خليج فارس (پترول) گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۲ را در کدال درج کرد.

پیرو این گزارش عملکرد پترول از محل واگذاری سهام سودی معادل ۱۷۷،۵۵۷ میلیارد تومان گزارش شده است.

پترول با سرمایه ثابت ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به اردیبهشت ۱۴۰۳ از محل سود سهام درآمدی حاصل نکرده است.

شرکت در انتهای آذر ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۶،۱۴۹،۹۳۷ میلیارد تومان در سبد سرمایه گذاری خود داشته است. شرکت در سال گذشته در دوره مشابه امسال معادل ۴،۷۵۰،۹۸۷ میلیارد تومان شرکت در سبد سرمایه گذاری خود داشته است. که افزایش ۲۹ درصدی برای شرکت رقم خورده است.