رشد ۲۷ درصدی سود عملیاتی سرمایه گذاری دانایان در سال سخت اقتصادی
رشد ۲۷ درصدی سود عملیاتی سرمایه گذاری دانایان در سال سخت اقتصادی

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت  سرمايه گذاري دانايان (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۱۰ در محل سالن همايش مجتمع آموزشي نيکوکاري رعد برگزار گردید. در این مجمع که با حضور ۸۶٫۴۶ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع […]

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت  سرمايه گذاري دانايان (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۱۰ در محل سالن همايش مجتمع آموزشي نيکوکاري رعد برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۸۶٫۴۶ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای محمدرضا مديري بود، که آقای مسعود مددي و خانم  فهيمه نجفي پور نوکنده در مقام نظار اول و دوم و آقای فرهود صابري سرابي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲٫۰۶٫۳۱ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۲۱۸ ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

آتيه انديش نمودگر به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و هوشيار مميز به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردید.

 

«گزارش تکمیلی بزودی در نشریه وسایت اقتصاد و بیمه»