رشد ۴۶ درصدی سود عملیاتی تحفه ی شیمی بافت به «وپترو»
رشد ۴۶ درصدی سود عملیاتی تحفه ی شیمی بافت به «وپترو»

اقتصاد و بیمه – مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت از نقش موثر این شرکت در رشد ۴۶ درصدی سودعملیاتی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خبر داد. محمدعلی رستمی مدیرعامل این شرکت پس از برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (piic) گفت: پس از مشخص شدن جزئیات سود عملیاتی حاصل شده در سال مالی ۱۴۰۱ این […]

اقتصاد و بیمه – مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت از نقش موثر این شرکت در رشد ۴۶ درصدی سودعملیاتی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خبر داد.

محمدعلی رستمی مدیرعامل این شرکت پس از برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (piic) گفت: پس از مشخص شدن جزئیات سود عملیاتی حاصل شده در سال مالی ۱۴۰۱ این هلدینگ، سهم شیمی بافت در تحقق این میزان سود، ۴۶ درصد اعلام شد که در نوع خود قابل تقدیر است.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، وی اظهار داشت: همانگونه که مشهود است شرکت پتروشیمی شیمی بافت با عمل به تعهدات خود و کاهش ریسک و کنار زدن موانع بر سر راه تولید توانسته این مهم را محقق کند.

رستمی تصریح کرد: همچنین در این مجمع مقرر شد تا هلدینگ piic در پروژه راه اندازی واحد ۱ بوتن و همچنین پروژه تغلیظ اسید، در جهت افزایش خوراک مورد نیاز این شرکت حمایت های لازمه را به انجام برساند تا این امر سبب افزایش تولیدات و در نتیجه افزایش سود حاصله گردد.

عضو هیات مدیره پتروشیمی شیمی بافت ادامه داد: همچنین این شرکت با پیگیری بدهی های خود و پرداخت بخش قابل توجهی از آنها، رفته رفته خود را محیای ورود به کارزار بورس می کند.

گفتنی است که شرکت پتروشیمی شیمی بافت دومین تولید کننده mtbe در کشور و تنها تولید کننده mek در ایران و خاورمیانه از حیث تولید محصولات استراتژیک شرکتی حائز اهمیت محسوب می گردد