راهبردهای موفق دکتر شهراسبی برای «قشکر» / در ساحل سوددهی
راهبردهای موفق دکتر شهراسبی برای «قشکر» / در ساحل سوددهی

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شکر (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۱۷ در محل ساختمان صنفي کارخانه هاي قند و شکر ايران برگزار گردید. در این مجمع که با حضور ۵۸٫۸۲ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده […]

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شکر (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۱۷ در محل ساختمان صنفي کارخانه هاي قند و شکر ايران برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۵۸٫۸۲ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای حميد مظفري بود، که جنابان ابوالفضل علي مراد و  سجاد حسني در مقام نظار اول و دوم و آقای محمود شهراسبي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲٫۰۶٫۳۱ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ به کار خود پایان دادند.

«گزارش تکمیلی بزودی در نشریه و سایت»