دیدار و گفتگوی مدیرعامل بیمه میهن با همکاران شعبه اصفهان
دیدار و گفتگوی مدیرعامل بیمه میهن با همکاران شعبه اصفهان

  اخبار اقتصاد و بیمه_ در حاشیه سفر مدیران ارشد صنعت بیمه کشور به استان اصفهان برای بررسی و طرح مسائل بیمه ای و دیدار با بیمه گران و شبکه نمایندگان و مقامات این استان، سیدهادی شیخ الاسلامی و هیات همراه امروز با همکاران شعبه اصفهان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش اقتصاد و بیمه […]

 

اخبار اقتصاد و بیمه_ در حاشیه سفر مدیران ارشد صنعت بیمه کشور به استان اصفهان برای بررسی و طرح مسائل بیمه ای و دیدار با بیمه گران و شبکه نمایندگان و مقامات این استان، سیدهادی شیخ الاسلامی و هیات همراه امروز با همکاران شعبه اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اقتصاد و بیمه و به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن در این دیدار، از نزدیک در جریان مسائل جاری، عملکرد و فعالیت های همکاران این شعبه قرار گرفت و توصیه ها و رهنمودهای لازم را برای پیشبرد امور ارائه کرد.

مدیرعامل بیمه میهن خواستار تقویت دانش روز و ارتقای دانش فنی همکاران و شبکه نمایندگان و استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا برای بازاریابی با اسلوب ها و روش های جدید به منظور پویایی و نفوذ هر چه بیشتر در بازار بیمه شد و ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد شرکت بیمه میهن با تلاش و پشتکار و احساس مسئولیت کارکنان و شبکه نمایندگان با سرعت و دقت هرچه بیشتری پیش برود.

محسن مقدم مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی و میثم مولایی مدیر امور شعب و نمایندگان مدیرعامل بیمه میهن را در سفر به اصفهان همراهی می کنند.