دومین جلسه هم‌اندیشی با مدیران ارشد شبکه فروش
دومین جلسه هم‌اندیشی با مدیران ارشد شبکه فروش

دومین جلسه هم‌اندیشی مدیران ستادی با مدیران ارشد شبکه فروش شرکت در سال جاری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمه زندگی خاورمیانه دومین جلسه هم‌اندیشی مدیران شرکت در سال ۱۴۰۲ با حضور مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و مدیران ارشد شبکه فروش در هتل پارسیان انقلاب تهران برگزار شد. مدیرعامل بیمه […]

دومین جلسه هم‌اندیشی مدیران ستادی با مدیران ارشد شبکه فروش شرکت در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه زندگی خاورمیانه دومین جلسه هم‌اندیشی مدیران شرکت در سال ۱۴۰۲ با حضور مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و مدیران ارشد شبکه فروش در هتل پارسیان انقلاب تهران برگزار شد.

مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در این جلسه ضمن تشکر از زحمات تمامی همکاران در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ افزود حمایت از شبکه فروش از وظایف اصلی همکاران من در شرکت است و همه با هم در تلاشیم تا مشکلات و مسائل سازمان‌های فروش به صورت آنی پیگیری، بررسی و حل شود.
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه یکی از مهم‌ترین امور در بین تیم‌های فروش را  شور و نشاط افراد برای انجام فعالیت‌ها دانست و از همه همکاران نیز خواستند که در جهت حفظ این روحیه کوشا باشند تا در کنار هم بتوانیم موانع را یک به یک برداریم و به اهداف از پیش تعیین شده شرکت دست پیدا کنیم‌.


در ادامه این مراسم نیز مدیران ارشد شبکه فروش به بیان چالش‌های سازمان فروش و تبادل نظرات خود پرداختند.