در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه‌اجتماعی و اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم
در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه‌اجتماعی و اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم

سیدهادی شیخ‌الاسلامی در نشست هم اندیشی مدیران شعب سراسر کشور بیمه میهن در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی اعلام کرد: سود و زیان اصلی شرکت را در صورت‌های مالی دنبال نمی‌کنیم و در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتماد سازی بین مشتریان حرکت کنیم. سیدهادی شیخ‌الاسلامی در نشست هم اندیشی مدیران شعب […]

سیدهادی شیخ‌الاسلامی در نشست هم اندیشی مدیران شعب سراسر کشور بیمه میهن در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی اعلام کرد: سود و زیان اصلی شرکت را در صورت‌های مالی دنبال نمی‌کنیم و در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتماد سازی بین مشتریان حرکت کنیم.

سیدهادی شیخ‌الاسلامی در نشست هم اندیشی مدیران شعب سراسر کشور بیمه میهن در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی اعلام کرد: سود و زیان اصلی شرکت را در صورت‌های مالی دنبال نمی‌کنیم و در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتماد سازی بین مشتریان حرکت کنیم.

مدیرعامل بیمه میهن با برشمردن چالش‌های اساسی صنعت بیمه افزود: نیاز به انطباق بیشتر قوانین صنعت بیمه با شرایط و اقتضائات حال حاضر کشور و صنعت، بکارگیری فناوری‌اطلاعات و فناوری‌های نوین ارتباطی در صنعت بیمه، کمرنگ بودن ارتباط بازارهای مالی و صنعت بیمه، عدم طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتریان و استفاده از محصولات قدیمی و نیروی‌انسانی از مهمترین چالش های صنعت بیمه است و باید برای رفع آن تدابیر لازم اندیشیده شود و با یاری همه ذی‌نفعان صنعت بیمه اقدام لازم انجام پذیرد.

وی با تاکید بر لزوم حکمرانی یکپارچه در صنعت بیمه گفت: یکی از علل اصلی پایین بودن ضریب نفوذبیمه ،کمبود همکاری‌و تولید محصولات مشترک بین شرکت‌های بیمه است.