درخشش نام پتروشیمی فارابی در بین یکصد برند مطرح کشور
درخشش نام پتروشیمی فارابی در بین یکصد برند مطرح کشور
آیین تجلیل از یکصد برند برتر کشور شامگاه یکشنبه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما برگزار شد که در این آیین، شرکت پتروشیمی فارابی به عنوان یکی از یکصد برند برتر کشور در یکسال گذشته انتخاب شد.

اقتصادوبیمه؛

به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی فارابی،

با تلاش های مدیرعامل و کارکنان این شرکت و پس از اخذ گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی در زمینه های تولید، کیفیت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست و همچنین مشتری مداری، شرکت پتروشیمی فارابی به عنوان یکی از یکصد برند برتر سال ۱۴۰۱ برگزیده شد.

دراین آیین که باحضور شرکتهای مطرح کشور برگزار شد، شرکت پتروشیمی فارابی موفق به اخذ ستاره طلایی مدیریت نیز گردید.

همچنین به دلیل فعالیتهای مثبت در راستای توسعه، پیشرفت و تثبیت تولید، از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مبلغی رییس فراکسیون محرومیت زدایی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مهندس محمود فخرایی مدیرعامل پتروشیمی فارابی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ شرکت پتروشیمی فارابی در سال گذشته پروژه‌های متعدد توسعه‌ای و عمرانی در راستای بهبود شرایط تولید و حفاظت از محیط زیست را آغاز کرده که از مهمترین این پروژه‌ها، طرح احداث واحد استحصال اسید فئوماریک از پساب واحد انیدرید فتالیک است.

پتروشیمی فارابی در دوره جدید مدیریتی خود و با تلاش کارکنان، طی چند سال اخیر علاوه بر بازسازی و نوسازی داخلی توانسته است از بحرانهای متعدد گذشته خارج شده و در مسیر سودآوری و ساحل آرامش قرار گیرد.