درخشان ترین سال سودآوری خوارزمی و افزایش سرمایه ۲۲۱ درصدی برای سهامداران در سایه عملکرد مدیران خوارزمی
درخشان ترین سال سودآوری خوارزمی و افزایش سرمایه ۲۲۱ درصدی برای سهامداران در سایه عملکرد مدیران خوارزمی

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی سالیانه سرمایه گذاری خوارزمی با حضور ۶۱٫۰۴ درصد از صاحبان رای به منظور تصویب عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ صبح امروز ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد. عملکرد متفاوت و درخشان خوارزمی  در سال سخت بورس . . . خداداد غریب پور مدیر عامل شرکت سرمایه […]

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی سالیانه سرمایه گذاری خوارزمی با حضور ۶۱٫۰۴ درصد از صاحبان رای به منظور تصویب عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ صبح امروز ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

عملکرد متفاوت و درخشان خوارزمی  در سال سخت بورس . . .

خداداد غریب پور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در توضیح عملکرد سال مالی۱۴۰۲ این طور توضیح داد و گفت:

سال مالی ۱۴۰۱ یکی از بهترین دوره های عملکردی خوارزمی بود.

در این سال درآمد شرکت از ۱٫۹همت با رشد ۵۲ درصدی به ۳ همت افزایش  داشت  سود عملیاتی شرکت نیز از ۱٫۹همت به ۳ همت رسید  و سود خالص شرکت نیز با رشد ۵۲ درصدی روبرو بود.

مجموع دارایی های شرکت ۲۸ درصد رشد داشت و نرخ بازده دارایی های شرکت با رشد ۵ درصدی روبرو بوده است.

 در تلفیق هم درخشان بودیم . . .

مدیرعامل سرمایه گذاری خوارزمی در خصوص عملکرد تلفیقی شرکت هم گفت: در عملکرد تلفیق نیز با توجه به مصوبات و جلساتی که برگزار کردیم و اقدامات خوبی که انجام شد، شاهد رشد ۶۴ درصدی درآمد های عملیاتی ، رشد سود عملیاتی از ۲٫۱ همت به ۳٫۷ همت با ۶۹ درصد رشد و  سود خالص شرکت با ۶۹ درصد رشد به ۳٫۲ همت افزایش داشته است .

تمام شاخص های عملکردی در سال ۱۴۰۱ صعودی بود

غریب پور گفت: بر اساس آماری که از عملکرد سال مالی ۱۴۰۱ ارائه شد شاهد این موضوع هستیم که «وخارزم» در تمام شاخص های عملکرد با رشد چشمگیری روبرو بود و یک عملکرد تاریخی کم نظیر را در این مجموعه به همت مدیران و کارکنان شرکت شاهد هستیم.

خلق ارزش در «وخارزم» پایان ندارد . . .

غریب پور به شرکت های زیر مجموعه سرمایه گذاری خوارزمی نیز اشاره کرد و گفت: لابراتوارهای سینا دارو به عنوان بزرگترین تولید کننده داروهای چشمی و تنفسی در حوزه عملکرد خوشبختانه موفق به اصلاح نرخ ها شده و در حال تجهیز و توسعه خطوط است.

در حوزه معدن نیز شرکت صدر جهان با اقداماتی که در حوزه اکتشاف صورت داد موفق شد تا میزان ذخیره در دسترس اکتشافی را از ۲۷ میلیون تن به ۵۴ میلیون تن افزایش دهد و تا پایان ماه میزان تولید طلا در این مجموعه به ۳۰کیلو  افزایش خواهد داشت.

با اقدامات صورت گرفته طی برنامه ای دو سال صدر جهان خط تولید ۲۰۰ کیلویی به مجموعه اضافه خواهد شد و طرح فلوتاسیون نیز این امکان را فراهم خواهد کرد تا ۱۳هزار تن کنسانتره مس در این مجموعه تولدی شود.

در حال حاضر نیزگواهی سپرده این مجموعه در بورس کالا پذیرفته شده و به طور میانگین ۶کیلو در هر دوره عرضه می شود.

پتروشیمی ثمین نیز از دیگر سرمایه گذاری های سرمایه گذاری خوارزمی با امکان تولید ۶۵ هزار تن محصول  از جمله ایزو بوتانول، نرمال بوتانل و دو اتیل هگزانول با توجه به نوع محصولات و نیاز بازار چشم اندازی خوبی را برای مجموعه خواهد داشت.

در پایان و پس از نوضیحات مدیر عامل سرمایه گذاری خوارزمی سهامداران رای به تقسیم ۱۵۰ ریال سود نقدی دادند.