داوطلب محور بودن، رویکرد هلال احمر در یلدای ۱۴۰۱/ توزیع  ۲۴ هزار  بسته‌ یلدانه در سراسر کشور
داوطلب محور بودن، رویکرد هلال احمر در یلدای ۱۴۰۱/ توزیع  ۲۴ هزار  بسته‌ یلدانه در سراسر کشور

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح «یلدانه» در بیش از هزار و ۶۴۰ مرکز در سراسر کشور با رویکرد داوطلب محور بودن خبر داد

اقتصاد و بیمه – رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح «یلدانه» در بیش از هزار و ۶۴۰ مرکز در سراسر کشور با رویکرد داوطلب محور بودن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی‌ با بیان اینکه رویکرد جهادی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر در برنامه‌های چند سال اخیر سازمان متبوعش جایگاه ویژه‌ای داشته گفت: امسال نیز با مشارکت ۳ هزار و ۶۴۶ نفر از داوطلبان و خیریه‌های همکار با جمعیت هلال احمر، ۲۴ هزار و ۲۰۸ بسته یلدانه حاوی آجیل، میوه، شیرینی و در برخی استان‌ها مواد غذایی به ارزش افزون بر ۵۴ میلیاردو ۳۱۸ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان از پیش شناسایی شده در مناطق محروم سراسر کشور توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین هر یک از مراکز یاد شده، یک محصول مجازی مطابق رویکردهای محتوایی برنامه تولید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص فعالیت های جمعیت هلال احمر به ویژه فعالیت های عام المنفعه آن، توضیح داد: کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم متقابل، پیام واحد برنامه‌های داوطلبانه این سازمان است.

سلیمی افزود: امسال نیز داوطلبان با حضور در خانه‌های سالمندان، مکان نگهداری معلولان، خوابگاه‌های دانشجویی، آسایشگاه‌ها، گرمخانه‌ها، همراه‌سراهای بیماران، بیمارستان‌ها، پایگاه‌های اورژانس و هلال‌احمر و گذراندن ساعاتی از یلدای خود در کنار این افراد، آن‌ها را از تنهایی در آورده و تلاش کردند تا یلدایی خاطره‌انگیز برای آن‌ها رقم بزنند.

گفتنی است؛ آمار فوق بر اساس اعلام ۲۳ استان است و آمار نهایی و تکمیلی به زودی منتشر می‌شود.