حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات از بخش‌های اقتصاد مقاومتی
حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات از بخش‌های اقتصاد مقاومتی

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از بانک صادرات ایران، میزان وثیقه و تسهیلات حمایتی این بانک در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ماه امسال با افزایش بیش از ۱۵ درصدی نسبت به ماه گذشته به ۴۷۴ هزار و ۷۹۲ میلیارد ریال رسید. سهم بسزایی در حمایت از بخشهای مختلف اقتصاد مقاومتی و حمایت […]

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از بانک صادرات ایران، میزان وثیقه و تسهیلات حمایتی این بانک در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ماه امسال با افزایش بیش از ۱۵ درصدی نسبت به ماه گذشته به ۴۷۴ هزار و ۷۹۲ میلیارد ریال رسید. سهم بسزایی در حمایت از بخشهای مختلف اقتصاد مقاومتی و حمایت از مردم در اقصی نقاط کشور داشت.

پرداخت انواع وام قرض الحسنه در زمینه های ازدواج و تهیه جهیزیه، فرزندآوری، مشاغل خانگی، ودیعه مسکن، درمان، ستاد دیه و سایر وام های ضروری و همچنین مشارکت در بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، شهروندی. مشارکت از دیگر اقدامات بانک در نهضت ملی مسکن شامل ودیعه مسکن اقدام ملی مسکن، ساخت و خرید مسکن ایثارگران، خدمات حمایتی کشاورزی و حمایت از اقدامات شرکت مادر تخصصی دولتی است. پرداخت تعهد و خدمات حمایتی در قالب قراردادهای قرض الحسنه، مشارکت مدنی، مضاربه، پیش پرداخت، فروش اقساطی، جعاله و مرابحه به متقاضیان ارائه شد.