معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی از تصویب مدل تسهیلات نمایندگان در راستای حمایت همه جانبه از شبکه فروش، توسط معاونت متبوعش به صورت آزمایشی خبر داد. به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه دی :دکتر امیر رضا نعمت اللهی با اشاره به جایگاه و نقش شبکهی فروش به […]
وی افزود: مُدل تسهیلات شبکهی فروش طراحی که با حمایت مدیرعامل به تصویب رسیده شامل؛ وام ضروری، ارائهی سهام ترجیحی، وام خرید و تجهیز دفتر نمایندگی، کمک هزینهی تابلو، کمک هزینهی تبلیغات، تخفیف بیمهنامه شخص ثالث و هدایای مناسبتی میباشد.
وی در پایان با بیان اینکه این تسهیلات، متناسب با عملکرد و درجهی نمایندهها و طبق اولویتبندی مصوب، به ایشان تعلق میگیرد؛ اظهار داشت: مدل مذکور، براساس تحلیل اثربخشی تسهیلات اعطائی فعلی، نظرات و پیشنهادات اصلاحی و تکمیلی شبکه فروش در سراسر کشور مورد بازبینی قرار گرفته و بهبود مستمرخواهد داشت.