«حسینا » در مجمع سالانه
«حسینا » در مجمع سالانه
مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در هتل پارسیان استقلال با حضور اکثریت سهامداران حقیقی و حقوقی در حال برگزاری است .

  

پیشرو در ارائه خدمات دریایی و بندری در ایران

درباره شرکت :

 

شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در سال ۱۳۶۶ با نام شرکت بنیاد بارانداز تاسیس و تحت شماره ۶۹۴۲۵ اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شد. فعالیت عملیاتی شرکت از ابتدای سال ۱۳۶۷ آغاز و با تشکیل سازمان حمل و نقل در سال ۱۳۷۰ در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی این شرکت به سازمان مذکور انتقال یافت. بنا به دلایل مختلف عملیات شرکت در بنادر جنوبی کشور از سال‌های ۱۳۷۲ لغایت ۱۳۷۴ متوقف و نهایتاً فعالیت‌های شرکت راکد گردید در سال ۱۳۷۴ مدیریت وقت سازمان حمل و نقل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن انتقال شرکت از گروه جاده‌ای به گروه دریایی و با تغییر مدیریت و مشارکت با بخش خصوصی تصمیم به احیای شرکت و فعال نمودن مجدد آن گرفت.

پس از تعیین هیئت مدیره در اواخر سال ۱۳۷۴ این شرکت فعالیت عملیاتی خود را با هدف اصلاح ساختار عملیاتی و مالی با استراتژی جدید آغاز کرد و با رفع مشکلات به‌جا مانده از گذشته، مقدمات همکاری با بخش خصوصی را فراهم نمود و با افزایش سهم بازار و کسب سود بیشتر و پوشش زیان سنواتی جایگاه خود را در بین رقبا به میزان قابل توجهی افزایش داد.

 

 

 

 

گزارش تکمیلی بزودی در سایت و نشریه