حرف حساب
حرف حساب
دکتر رسول قرایی پور. مشاور بازاریابی و برندینگ

اقتصادوبیمه؛

همانطور که سرعت تحول دیجیتال در دنیا رو به افزایش است، بازاریابی و فروش به دلیل اتصال نیازهای مشتریان به محصولات در مرکز توجه سازمان‌ها قرار گرفته است و  شرکتها در بحران کرونا متوجه شدند که بازاریابی بیشتر از پیش می تواند باعث درآمد شود..

استحضار دارید زمانی که بازاریابی در شرکتها مرکز هزینه باشد، جذابیتی نمیتواند داشته باشد و تنها زمانی که به عنوان یک محرک درآمد خود را نشان دهد.

میتواند در کنار انواع رسانه‌های امروزی به طور مثبتی رهبران شرکتها را به سود حاصل از فروش محصولات و سلامت برند نزدیک نماید.

با توجه به ضرورت تداوم فروش، بهترین استراتژی جهت بدست آوردن نتایج مثبت در شرایط بازار کنونی درک درست از شناسایی مخاطبان شرکتها است. بازاریابان می بایست با تخصص و آینده نگری و تجربه کافی برنامه کامل و دقیقی از رشد و میزان فروش به رهبران سازمان ارائه نمایند.متاسفانه در بعضی مواقع مدیران شرکتها توجه کافی به بازاریابی و فروش ندارند و یا اشخاصی را برای این کار در نظر میگیرند که نه تنها به رشد و فروش سازمان کمک نمیکنند بلکه همانطور که در بالا اشاره کردم هزینه های اضافی را نیز به سازمان تحمیل میکنند.

بازاریابی موفق در هر سازمان زمانی شکل میگیرد که موارد ذیل را شامل شود: ·

به طور مستمر در حال گسترش مشتریان باشد و با در دسترس بودن و سرعت عمل کافی شرایط خوبی را برای مشتریان و سازمانش پدید آورد. ·

هزینه اضافی به سازمان تحمیل نکند و حتی المکان با صرفه جویی در منابع به کار خود بپردازد.·

روشهای منحصر به فردی در حیطه خود به مدیران شرکت ارائه نماید.·

تعیین هدف و بودجه متناسب با شرایط سازمان پیشنهاد دهند. ·

به سیاستها و اولویت های سازمان کمک کنددر نتیجه موارد فوق از طریق بازاریابی تخصصی به شما کمک می کند که بدانید” برای یک صید عالی به کجا باید بروید

مشاور بازاریابی و برندینگ

 

  • نویسنده : دکتر رسول قرایی پور