جدیدترین آمار اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اصفهان
جدیدترین آمار اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اصفهان

اقتصاد و بیمه-مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان از تامین مالی ساخت بیست هزار و  ۳۲۰ واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ بیش از ۸۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد. به گزارش اقتصادد و بیمه، حسن نوروزی مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان با اشاره به وضعیت آمار عملکرد این استان […]

به گزارش اقتصادد و بیمه، حسن نوروزی مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان با اشاره به وضعیت آمار عملکرد این استان در طرح نهضت ملی مسکن گفت: در طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای فرآیند معرفی به بانک تا امروز، قرارداد ساخت ۲۰ هزار و ۳۲۰ واحد نهضت ملی در قالب دو هزار پروژه به مبلغ بیش از ۸۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بانک مسکن استان اصفهان بسته شده است.

مدیر شعب بانک مسکن اصفهان بر بکارگیری تمام توان و ظرفیت بانک تاکید کرد و افزود: شعب این استان در طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای طرح تاکنون مبلغ ۸۹ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال بر مبنای درصد پیشرفت کار ، جهت احداث ۲۰ هزار و ۳۱۹ واحد مسکونی در قالب یک هزار و ۹۵۷ پروژه‌، سهم الشرکه پرداخت کرده‌اند که از این تعداد ۶۹۴۱ واحد مربوط به خودمالکین به مبلغ ۲۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و ۱۳۳۷۸ واحد مربوط به غیرخودمالکین و نهادهای دولتی ذیربط، به مبلغ ۶۳ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به کارنامه عملکردی استان اصفهان در ده ماهه سال ۱۴۰۲ گفت: طبق آخرین آمار در سال جاری مبلغ ۵۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت ۳۴۰۰ واحد در قالب ۱۱۸ پروژه پرداخت شده است.
حسن نوروزی تاکید کرد: تمام ظرفیت و توانمان را تا پایان سال برای افزایش انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات نهضت ملی به کار خواهیم بست.