تقسیم سود ۲۲۰۰ ریالی به ازای هر سهم شرکت نفت پاسارگاد
تقسیم سود ۲۲۰۰ ریالی به ازای هر سهم شرکت نفت پاسارگاد
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت نفت پاسارگاد(سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ در محل سعادت آباد ، بلوار دريا،خيابان سردار دريا شمالي ، کوچه ساحل دوم ، پلاک 37 برگزار گردید.

.

در این مجمع که با حضور ۷۱/۹۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای حسن شاه ولدي بود، که جنابان عليرضا بني اسدي و مرتضي عباسي شاهمرادي در مقام نظار اول و دوم و آقای مسعود اسفنديار به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

 

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۲۲۰۰ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

 

همچنین سازمان حسابرسي  به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و  سازمان حسابرسي به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردید.

پیام هیات مدیره

 

حمد و سپاس خداوند یکتا را، که با الطاف بیکرانش در سال ۱۴۰۰ این توفیق را به ما اعطا نمود تا با تکیه بر عزم راسخ کلیه کارکنان متخصص و متعهد و اعتماد شما سهامداران محترم ، بتوانیم در عرصه تولید و کار علیرغم وجود تنگناهای شدید مالی و تحریم های بین المللی اقتصادی خدمتگزار شما عزیزان و جامعه باشیم.

 

ضمن تشکر و سپاس از کلیه عزیزانی که هیات مدیره را در انجام مسئولیت های خویش یاری نمودند، مفتخریم که امروز این توفیق را داشته باشیم تا گزارش ارزیابی عملکرد شرکت در سال گذشته را تقدیم سهامداران عزیز نمائیم. شرکت نفت پاسارگاد ضمن ارتقاء جایگاه خود در صنعت موفق به کسب دستاوردهای جدیدی شده است، که به اختصار به شرح ذیل می باشد:

 

–        سود خالص به میزان ۱۸۵/۵۶۶/۶ میلیون ریال

 

–        تولید به میزان ۷۴۴/۰۰۲/۱ تن

 

–        برداشت داخلی به میزان ۲۱۸/۲۵۷ تن

 

–        برداشت صادراتی به میزان ۳۸۶/۷۴۱ تن

 

–         کسب رتبه ۱۰۲ در میان ۵۰۰ شرکت برتر کشور

 

در آخر هیات مدیره شرکت معتقد است تمامی افتخارات و موفقیت های کسب شده در سایه حمایت های بی دریغ شما سهامداران محترم حاصل شده است. تعامل مطلوب و بیان انتقادات سازنده شما سهامداران محترم مطمیناً چراغ راه موفقیت هر چه بیشتر ما در آینده خواهد بود. امید است به یاری خداوند متعال با تداوم این حمایت و رهنمودها، شرکت نفت پاسارگاد بتواند در سال ۱۴۰۰ نیز به کلیه اهداف مورد نظر در تولید، فروش و سود نائل گردد.

چشم انداز شرکت:

 

شرکت نفت پاسارگاد با دستیابی به دانش و فناوری پیشرو، کارکنانی متخصص و متعهد و صیانت از محیط زیست، طی ۱۰ سال آینده جزء ۱۰ رتبه اول تأمین و تجارت فرآوردهای قیری در دنیا می باشد. بیانیه ماموریت شرکت:

 

تأمین و تجارت قیر و فرآوردهای مرتبط و ارایه راه حل های دانشی در حوزه صنعت قیر و مدیریت بر عناصر تأثیرگذار زنجیره ارزش صنعت، در راستای ارزش آفرینی برای ذینفعان.

استراتژي هاي شرکت نفت پاسارگاد :

–        توسعه صادرات قیر از طریق تعمیق زیر ساخت ها و تامین انتظارات بازار

–        تداوم و رشد سهم بازار داخلی قیر از طریق تعامل موثر با مشتریان

ارزش هاي کسب و کار شرکت :

–        ارج نهادن به کرامات انسانی

–        شفافیت عملکرد

–        سلامت سازمان

«گزارش تکمیلی بزودی در سایت و نشریه»