تقسیم سود ۲۳۴۰ تومانی در مجمع پتروشیمی شیمی بافت
تقسیم سود ۲۳۴۰ تومانی در مجمع پتروشیمی شیمی بافت

پتروشیمی شیمی بافت در مجمع عادی سالانه خود مبلغ ۲۳۴۰۰ ریال سود برای هر سهم این شرکت را تقسیم کرد . به گزارش اقتصاد و بیمه به ننقل از روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت درمحل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی برگزار گردید و هیات مدیره این شرکت گزارش مبسوطی از عملکرد سال […]

پتروشیمی شیمی بافت در مجمع عادی سالانه خود مبلغ ۲۳۴۰۰ ریال سود برای هر سهم این شرکت را تقسیم کرد .

به گزارش اقتصاد و بیمه به ننقل از روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت درمحل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی برگزار گردید و هیات مدیره این شرکت گزارش مبسوطی از عملکرد سال ۱۴۰۱ پتروشیمی شیمی بافت را به سهامداران ارائه داد.

بر اساس این گزارش، پتروشیمی شیمی بافت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ با رشد ۳۸۳ درصدی سودخالص نسبت به سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۶/۰۴۴/۸۰۷ میلیون ریال دست یافت . همچنین سود عملیاتی شرکت نسبت به سال قبل آن با ۴۱۲ درصد افزایش به مبلغ ۶/۵۹۶/۲۷۶ میلیون ریال رسیده است.

جمع درآمدهای عملیاتی شرکت نیز با ۲۳ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به مبلغ ۳۰/۰۶۹/۰۳۰ میلیون ریال رسیده است.  این شرکت همچنین در سال گذشته ۶۱ درصد محصولات خود را در بازارهای داخلی و ۳۹ درصد نیز در بازارهای صادراتی به فروش رسانده است.

در بخشی دیگر از این جلسه سیاست ها و برنامه های شرکت در حوزه منابع انسانی، فروش، صادرات، بهای تمام شده محصولات، کنترل هزینه های عملیاتی و مالی به صورت کامل تشریح و سایر فعالیت ها و اقدامات انجام شده شرکت در قسمت های مختلف بیان گردید. همچنین به پروژه های برنامه ریزی شده پیش روی شرکت اشاره شده و نماینده سهامداران بر لزوم تسریع در انجام آنان در جهت بهبود فرآیند و توسعه شرکت تأکید نمودند.