تفاهم نامه بانک سپه و وزارت راه و شهر سازی جهت پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن
تفاهم نامه بانک سپه و وزارت راه و شهر سازی جهت پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن

بانک سپه و وزارت راه و شهرسازی به منظور ارائه تسهیلات بانکی جهت تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن تفاهم نامه همکاری امضا کردند

اقتصاد و بیمه – بانک سپه و وزارت راه و شهرسازی به منظور ارائه تسهیلات بانکی جهت تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بانک سپه و وزارت راه و شهرسازی به منظور ارائه تسهیلات بانکی برای تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهر سازی و دکتر آیت اله ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه تفاهم نامه تامین مالی برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن را امضا کردند.
بر اساس این تفاهم نامه متقاضیان واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی معرفی می شوند و میزان تسهیلات مذکور در تهران معادل ۴۵۰میلیون تومان، در شهرهای بالای ۱ میلیون نفر جمعیت معادل ۴۰۰ میلیون تومان، در مراکز استانها ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای کشور ۳۰۰ میلیون تومان و در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان است.
بر همین اساس این تسهیلات مطابق با پیشرفت پروژه به صورت تدریجی معادل پرداخت ۱۰ درصد در مرحله پی کنی و فونداسیون، ۴۰ درصد در مرحله اسکلت و سقف، ۲۵ درصد در مرحله سفت کاری و ۲۵ درصد در مرحله نازک کاری پرداخت می شود.
این تعداد شامل انواع ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن اعم از خودمالکی، احداث پروژه های حمایتی در اراضی ۹۹ ساله توسط وزارت راه و شهرسازی و مربوط به ساخت واحدهای مسکونی توسط متقاضیان در زمین های واگذار شده برای احداث خانه های یک طبقه حیاط دار خواهد بود.