تصویب افزایش سرمایه در مجمع فولاد سیرجان
تصویب افزایش سرمایه در مجمع فولاد سیرجان

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی فوق العاده صاحبان سهام شرکت مجتمع جهان فولاد سيرجان (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۰۷٫۰۹ در محل سالن هتل بزرگ ارم برگزار گردید. در این مجمع که با حضور بیش از  ۸۵٫۲۱ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست […]

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی فوق العاده صاحبان سهام شرکت مجتمع جهان فولاد سيرجان (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۰۷٫۰۹ در محل سالن هتل بزرگ ارم برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور بیش از  ۸۵٫۲۱ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای محمود زيدآبادي نژاد بود، که جنابان عباس صيادي زاده و بيستون صالح زاده در مقام نظار اول و دوم و آقای علي پورمعصومي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

در ادامه و با قرائت گزارش توجیهی هیات مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه توسط مدیرعامل محترم و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب افزایش سرمایه شرکت به تغییر بند اساسنامه مربوطه رای مثبت دادند.

این مجمع رای مثبت به افزایش سرمایه شرکت از ۷۵۰۰ به ۱۱ هزار میلیارد تومان از محل آورده نقدی و مطالبات داد.

در این مجمع اعلام شد طرح احداث احیای مستقیم شماره ۲ با ظرفیت تولید ۱ میلیون و ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد همچنین طرح احداث مگا مدول احیای مستقیم باظرفیت تولید ۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال در سه ماه اول سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد.

رئیس مجمع :گفت در سال ۱۴۰۳ هم افزایش سود و هم افزایش قیمت سهم داشته ایم در ۶ ماه ۱۷۰۰ میلیارد تومان سود داشتیم و تا پایان سال به ۳۴۰۰ میلیارد تومان می رسیم.

 

«گزارش تکمیلی بزودی در نشریه و سایت»