تجلیل معاون اول رئیس جمهور از مدیرعامل پتروشیمی خراسان به عنوان پیشتاز اقتصاد ایران
تجلیل معاون اول رئیس جمهور از مدیرعامل پتروشیمی خراسان به عنوان پیشتاز اقتصاد ایران

مخبر معاون اول رئیس جمهور از مهندس یوسف حسنی مدیرعامل پتروشیمی خراسان به عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه (تراز) وزارت امور اقتصادی و دارایی تقدیر به عمل آورد

اقتصاد و بیمه – مخبر معاون اول رئیس جمهور از مهندس یوسف حسنی مدیرعامل پتروشیمی خراسان به عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه (تراز) وزارت امور اقتصادی و دارایی تقدیر به عمل آورد.

 

به گزارش شستارسانه، در همایش تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران و رونمایی از سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوش حساب «تراز» از ۱۰ شرکت برتر کشور تقدیر شد که پتروشیمی خراسان به عنوان تنها نماینده مجموعه بزرگ شستا و تاپیکو در زمره شرکت های برتر قرار گرفت.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونین وزارتخانه رئیس کل امور مالیاتی کشور، رئیس کل گمرک در این رویداد حضور داشتند و لوح تقدیر توسط معاون اول رییس جمهوری به شرکت‌های برتر اهدا شد.

شعار این آیین «رسم درستکاری» است، از این جهت که در بررسی عملکرد شرکت‌های منتخب این همایش کارنامه‌ای مثبت از نظر اقتصادی و عملیاتی دیده شده که سبب انتخاب آن‌ها به عنوان بنگاه اقتصادی خوشنام و خوش حساب شده است.