تجلیل از دکتر محمد رضا گنجی مدیر برتر کارآفرین کشور
تجلیل از دکتر محمد رضا گنجی مدیر برتر کارآفرین کشور

اقتصاد و بیمه- در مراسم تجلیل از یکصد كارآفرین برتر کشور که با حضور برترین مدیران شرکت های بزرگ و جمعی از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند با اهدای تندیس از دکتر محمدرضا گنجی به عنوان یکی از برگزیده های شاخص این مراسم تجلیل به عمل آمد .همچنین در این مراسم ، مدیران یزد […]

اقتصاد و بیمه- در مراسم تجلیل از یکصد كارآفرین برتر کشور که با حضور برترین مدیران شرکت های بزرگ و جمعی از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند با اهدای تندیس از دکتر محمدرضا گنجی به عنوان یکی از برگزیده های شاخص این مراسم تجلیل به عمل آمد .همچنین در این مراسم ، مدیران یزد تایر و شرکت های تابعه در مراسم تجلیل از یکصد کارآفرین برتر کشور حضور داشتند .

تندیس دکتر محمدرضا گنجی در موزه ملی کارآفرینان برتر

دکتر محمدرضا گنجی به عنوان تنها فعال حوزه تایر در بین ۱۱ فعال اقتصادی بود که در اولین دوره از معرفی یکصد کارآفرین برتر و شاخص کشور معرفی و از تندیس وی در این موزه رونمایی شد.

در این مراسم از پدر بتن ایران، بنیان‌گذار امرسان، بنیان‌گذار سیماران، بنیان‌گذار کلوچه لاهیجان و برخی دیگر از کارآفرینان کشور قدردانی شد.

دکتر گنجی در افتتاحیه این مراسم با بیان اینکه عادت به شر می‌تواند بدترین آفت برای انسان و جامعه باشد گفت: باید از شر و به‌خصوص عادت به شر پرهیز کرد و تکرار برخی امور غیر‌اخلاقی هرچند عادی جلوه کند باعث عادت به شر می‌شود و این مقدمه انحطاط اخلاقی جامعه و شخص است.

وی با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی و اخبار مختلف که روزانه منتشر می‌شود باید پایش شود تا به عادی‌سازی موضوعات مختلف و نگرانی‌ها منجر نشود گفت: امروزه با توسعه شبکه‌های مجازی خبرهای غیرواقع نیز به سرعت عادی‌سازی می‌شود و انتظار می‌رود افراد با قوه تجزیه و تحلیل خود به بررسی اخبار واقعی و غیرواقعی بپردازند.

وی با بیان شرح حال کوتاهی از زندگی خود گفت: من از کودکی به توصیه مرحوم پدر کار کرده‌ام و اکثرا کارهای سخت و یدی را تجربه کرده‌ام و موفقیت خود در کسب و کار را مرهون همین سختکوشی می‌دانم.

وی افزود: جوانان نباید ناامید باشند و بدانند با کار سخت و تلاش مسیر برای موفقیت آنان باز است.

موزه کارآفرینان برتر که با همت وزارت میراث فرهنگی و شهرداری تهران برپا شده اولین موزه کارآفرینان در دنیاست.